نانواکناری: در قبال بد عهدي آمريکايي ها پاسخ دندان شکني به آنها خواهيم داد.\

نانواکناری: در قبال بد عهدي آمريکايي ها پاسخ دندان شکني به آنها خواهيم داد.

  • کد خبر: 21334
  • چاپ
  • انتشار: 13 آذر 1395 - 14:04

ولي الله نانواکناري تمديد تحريم هاي عليه ايران از سوي امريکا را محکوم کرد و اظهار داشت: نگاه ما به برجام و تمديد تحريم هاي آمريکا کاملا تفاوت دارد.


وي در ادامه افزود: برجام يک توافق بين المللي ايران با 5+1 است و ما همچنان نسبت به اين قرارداد پايبند هستيم.
نماينده مردم بابلسر و فريدونکنار در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه ما تا به امروز به تمامي مفاد قرارداد برجام پايبند بوده ايم، گفت: طرف مقابل علاوه بر نقض برجام بدعهدي نيز کرده است.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس ضمن تاکيد بر بدعهدي و نقض برجام از سوي آمريکا اظهار کرد: آمريکا بايد نسبت به افکار جهاني و سوالات ابهام برانگيزي که در پي آن به وجود مي آيد پاسخگو باشد.
نانواکناري هرگونه اقدام پس از برجام را حساس دانست و گفت: آمريکا بايد پاسخگوي هر گونه اقدام غير عاقلانه و غير ديپلماسي باشد.
وي حرکات ايضائي و استکباري آمريکا را به شدت محکوم و تصريح کرد: اقدام ايضائي و استکباري آمريکا روالي تکراري مي باشد.
در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس سناي آمريکا بايد روي عقل بيايد و تا رئيس جمهور قانوني آمريکا اين مصوبه را تاييد نکند اين طرح ضمانت اجرايي پيدا نمي کند.
نماينده مردم بابلسر و فريدونکنار در مجلس از برخورد عاقلانه آمريکا در ادامه روند برجام ابراز اميدواري کرد و افزود: رئيس جمهور جديد آمريکا بايد معقولانه به برجام نگاه کند و اين مصوبه سنا را وتو کند.
عضو کميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه آمريکا نشان داده که کمي هم عقل دارد، ادامه داد: اگر وتو اين مصوبه تحقق پيدا نکرد، در قبال بد عهدي آمريکايي ها واقدام ناجوانمردانه شان، پاسخ دندان شکني به آنها خواهيم داد.
نانواکناري با اشاره به اينکه مردم غيرتمندانه در مقابل اقدامات آمريکا خواهند ايستاد، افزود: مسوولان نيز به پشتوانه مردم تصميمات قاطعانه اي خواهند گرفت و نمايندگان مردم شريف در مجلس نيز تدبير عاقلانه به خرج خواهند داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار