اگر حوصله به خرج داده شود، تحولات خوبی در شهرستان شاهرود رقم خواهد خورد\

اگر حوصله به خرج داده شود، تحولات خوبی در شهرستان شاهرود رقم خواهد خورد

  • کد خبر: 213183
  • چاپ
  • انتشار: 16 تیر 1397 - 11:47

استنادنیوز؛چاووشی استاندار سمنان عنوان کرد شاهرود از دیرباز مهد بزرگان زیادی بوده است و اگر حوصله لازم به خرج داده شود تحولات خوب و بزرگی در این شهرستان رقم خواهد خورد


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان استاندار سمنان در مراسم تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: فرماندار شهرستان شاهرود، معاون استاندار است و از نظر ما این عنوان، تشریفاتی نیست و بنده این مساله را در شورای اداری استان به صراحت اعلام خواهم کرد
وی افزود: اگر حوصله لازم به خرج داده شود تحولات خوب و بزرگی در این شهرستان رقم خواهد خورد.
چاوشی اظهار داشت: شاهرود از دیرباز مهد بزرگان زیادی بوده است، شهری که در طول تاریخ به علم، فقاهت و اخلاق شهره بوده است.
استاندار سمنان افزود: شهرستان شاهرود به جهت تنوع اقلیمی و جغرافیایی و برخورداری از نعمات الهی، سرزمینی زرخیز و ارزشمند است و از جایگاه ویژه ای در استان برخوردار است.
 چاوشی اظهار داشت: فلسفه حضور امروز ما در شهرستان شاهرود، تودیع و تشکر از فرمانداری است که ۴ سال خدمت صادقانه داشته اند و امروز به سمت معاونت سیاسی مرکز مذهبی کشور برگزیده شدند.
وی خاطرنشان ساخت: آمد و شدها نشانگر این است که پست ها و منصب ها برای کسی ماندگار نیست و این آمد و شد ها باید هشداری باشد برای همه ما که دنیا محل گذر است.
استاندار سمنان ضمن سپاسگزاری از هاشمی فرماندار سابق شاهرود به جهت خدمات انجام شده، تصریح کرد: آقای محمدکرم محمدی فرمانداری با تجربه، اهل خدمت به مردم و مبادی آداب است و هرجایی حضور داشته از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است.
چاوشی اذعان داشت: ما تا‌کنون کسی را به سبب قرابت سیاسی و یا قومی و نژادی برای منصبی نگمارده ایم و تفکرمان اینست که امانتی به ما سپرده شده و ما باید آن را به اهلش تقدیم کنیم و تمام تلاشمان بر این بوده است تا شایسته ترین افراد را بر گزینیم.
وی افزود: در حکم فرماندار جدید، توصیه های امیرالمومنین (ع) آورده شده است و از ایشان می‌خواهیم همانند گذشته با تعهد به خدمات شان باشند.
استاندار سمنان گفت: مسئولین وقت شاهرود را به واسطه شرایط خاصی که داشت، فرماندار این شهرستان را به معاون استاندار ارتقا دادند و از نظر ما این عنوان، تشریفاتی نیست و بنده این مساله را در شورای اداری استان به صراحت اعلام خواهم کرد.
چاوشی ادامه داد: هر تصمیمی که معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود در حوزه مسئولیتش اتخاذ نماید، تصمیم استاندار خواهد بود و مدیران ملزم به همکاری هستند.
وی اظهار داشت: موضوع انتقال آب چشمه های قطری، به علت برخی اختلافات محلی تاکنون محقق نشده که امیدواریم با همکاری و همدلی این امر صورت پذیرد و برنامه های دولت با بر طرف شدن تنش های محلی به خوبی به پیش رود و اگر حوصله بخرج داده شود تحولات خوبی در شهرستان شاهرود ایجاد خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار