وزیر ورزش؛ ووشو از رشته ها و فدراسيون هاي موفق ورزش ايران است\

وزیر ورزش؛ ووشو از رشته ها و فدراسيون هاي موفق ورزش ايران است

  • کد خبر: 213152
  • چاپ
  • انتشار: 14 تیر 1397 - 17:58

استنادنیوز؛ مسعود سلطانی فر گفت: ووشو از رشته ها و فدراسيون هاي موفق ورزش ايران است که اميد زيادي به موفقيت آن در رويدادهاي گوناگون از جلمه بازيهاي آسيايي داريم که خوشبختانه اين اميد همواره به نتيجه ختم شده است.

«مسعود سلطاني فر» وزير ورزش و جوانان و «سيدرضا صالحي اميري» رئيس کميته ملي المپيک به همراه جمعي از مديران اين دو نهاد، از اردوي تيم ملي ووشوي ايران بازديد کردند.


در اين بازديد، «مهدي علي نژاد» رئيس فدراسيون ووشو ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص روند آماده سازي تيم ملي ايران به منظور حضور در بازيهاي آسيايي 2018 و همچنين تيم جوانان براي شرکت در مسابقات جهاني برزيل، از حمايت هاي وزارت ورزش و جوانان و کميته ملي المپيک قدرداني کرد.
در ادامه وزير ورزش و جوانان با تشکر از زحمات رئيس، اعضاي هيات رئيسه و ديگر مسئولان فدراسيون ووشو، گفت: ووشو از رشته ها و فدراسيون هاي موفق ورزش ايران است که اميد زيادي به موفقيت آن در رويدادهاي گوناگون از جلمه بازيهاي آسيايي داريم که خوشبختانه اين اميد همواره به نتيجه ختم شده است.
سلطاني فر با بيان اينکه ووشو از رشته هاي سرآمد ايران در بازيهاي آسيايي 2018 خواهد بود، افزود: يقين دارم اين تيم بيشتر از پيش بيني مديران خود در جاکارتا به مدال هاي خوشرنگ دست مي يابد.
اين مقام مسئول در ادامه با ابراز اميدواري از المپيکي شدن اين رشته، گفت: دوست دارم تا ووشو به بازيهاي المپيک 2024 راه يابد تا نمايندگان ايران با موفقيت در المپيک، روند افتخارآفريني هاي خود را تکميل کنند.
وزير ورزش و جوانان سپس به پرداخت پاداش نقدي دلاري به مدال آوران بازيهاي آسيايي بلافاصله پس از کسب موفقيت در اين رويداد اشاره کرد.
رئيس فدراسيون ووشو نيز اعلام کرد که فدراسيون هم به قهرمانان خود پس از مدال آوري در جاکارتا جايزه نقدي دلاري اهداء خواهد کرد.
وزير ورزش و جوانان و رئيس کميته ملي المپيک در پايان بازديد خود از اردوي تيم ملي ووشو برا دقايقي با قهرمانان مطرح ووشوي ايران به گفت وگوي صميمانه پرداختند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار