مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده به برنامه رای خواهند داد\

مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده به برنامه رای خواهند داد

  • کد خبر: 213058
  • چاپ
  • انتشار: 09 تیر 1397 - 09:54

استنادنیوز؛ ابطحی بیان کرد: بنده فکر می‌کنم مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده به برنامه رای خواهند داد و نه به یک جناح خاص.

سیدجواد ابطحی ، با اشاره به برنامه اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: یک وحدت کلمه و همگرایی باید میان اصولگرایان برای این انتخابات ایجاد شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه در این انتخابات بحث ریاست جمهوری مطرح نیست و باید حل معضلات کشور مدنظر قرار بگیرد، تصریح کرد: معتقدیم آقایان با این دست فرمانی که طی این چند سال داشته‌اند نه تنها شرایط جامعه را بهبود نبخشیده اند بلکه آن را به سوی قهقرا هم پیش برده اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه این روش دولتمردان سختی های طاقت فرسایی را بر دوش طبقات متوسط و ضعیف جامعه وارد کرده است.

وی ادامه داد: همه چرخ ها از جمله تولید قفل شده است لذا باید یک برنامه مدون برای حل مشکلات کشور در آینده داشته باشیم.

ابطحی بیان کرد: بنده فکر می‌کنم مردم در انتخابات ریاست جمهوری آینده به برنامه رای خواهند داد و نه به یک جناح خاص.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس همچنین با اشاره به عملکرد جمنا در انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوری هم گفت: جمنا باید برای اثربخشی بیشتر تغییراتی را داشته باشد و این موضوع حتما اتفاق خواهد افتاد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه در جریان اصولگرایی همیشه کمک شیخ ثلاث در مسائل راهگشا بوده است، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری آینده باید جوانگرایی صورت بگیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار