فرماندار و مسئولان با کمک رسانه ها برای مردم کار کنند/تقویت بوم گردی و گردشگری\
  • توحیدی مقدم فرماندار نکا:

فرماندار و مسئولان با کمک رسانه ها برای مردم کار کنند/تقویت بوم گردی و گردشگری

  • کد خبر: 212974
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1397 - 02:04

استنادنیوز؛توحیدی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقویت گردشگری منافی سایر بخشها نیست، اگر گردشگری و بوم گردی تقویت شود نقش مهمی را در اقتصاد مقاومتی خواهد داشت

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، در نشست با خبرنگاران بیان داشت: یکی از مهمترین کارهایی که می توانیم با انجام آن به پیشرفت برسیم این است که قانون را رعایت کنیم و برنامه محور باشیم.

وی افزود: باید با ساز و کارهای مناسب زنجیره مدیریتی را حفظ و در کنار آن تعامل خوبی بین قوا و ارکان مدیریتی شهرستان ایجاد کنیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به ظرفیتهای موجود در این شهرستان بویژه گردشگری گفت:تقویت گردشگری منافی سایر بخشها نیست، اگر گردشگری و بوم گردی تقویت شود نقش مهمی را در اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.

توحیدی مقدم بیان کرد: تقویت وضعیت موجود در حوزه صنعتی، کشاورزی و گردشگری - به عنوان یک صنعت فرا بخشی ، شناسایی ظرفیتها ، از جمله برنامه های اساسی است، که تلاش داریم در شهرستان نکا انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری قابل قبول جشنواره تمشک و نفس کاری که صورت گرفته است، افزود: به زودی جشنواره هلو را نیز در روستای بایع کلا نکا برگزار می کنیم زیرا در این زمینه نیز ظرفیت خوبی وجود دارد.

سرپرست فرمانداری نکا ، با بیان اینکه من فرماندار تمامی گروههای سیاسی هستم و برای پیشرفت کار از همه این گروهها مشاوره می گیرم، افزود: تا زمانی که یک مدیر به خوبی کار می کند، به هیچ وجه راضی به تغییر او نمی شوم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که فرماندار و مسئولان با کمک رسانه ها برای مردم کار کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار