172 روستای مناطق کوهستانی ساری از نعمت گاز برخوردار می شوند\

172 روستای مناطق کوهستانی ساری از نعمت گاز برخوردار می شوند

  • کد خبر: 212907
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1397 - 16:32

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ، گفت: هم‌اکنون گازرسانی به 172 روستای صعب‌العبور و کوهستانی شهرستان ساری در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " جعفر احمدپور " در دیدار با " عباسعلی رضایی " با تبریک انتصاب وی به فرماندار جدید شهرستان ساری گفت: 95 درصد از ساکنان در روستاهای شهرستان ساری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران، قیمت تمام شده انشعاب در مناطق کوهستانی را بیشتر دانست و بیان کرد: مناطق کوهستانی دارای جلوه‌های ویژه‌ای هستند و از نظر حفظ جنگل و استقرار مردم در روستاها باید تلاش شود.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری دیگر سازمان ها و تامین نقدیندگی، گازرسانی به روستاهای موجود در فاز دوم پروژه بند «ق» تا پایان سال 97 اکثر روستاهای بالای 20 خانوار استان که قابلیت گازرسانی را دارا باشد، از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ، تصریح کرد: با توجه به کوهستانی بودن و پراکندگی زیاد روستاها، اجرای خطوط گاز کار بسیار دشواری بوده و در این راه پروژه های گازرسانی با سختی فراوان به ثمر می رسند.

احمدپور، ابراز داشت: با توجه به اینکه سوخت گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک و با حداقل آلایندگی شناخته می شود توسعه گازرسانی، علاوه بر صرفه اقتصادی، تاثیر بسزائی بر روی ایجاد محیط زیست سالم خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران در راستای تعهد به انجام مسئولیت اجتماعی گفت: یکی از مهم ترین اهداف استراتژیک این شرکت توجه به مسئولیت های اجتماعی است تا بیش از پیش زمینه برای از قوه به فعل در آوردن اهداف و نیات مسئولانه را فراهم نماید.

وی برای ایفای نقش موثر در فعالیت های عام المنفعه در قالب مسئولیت اجتماعی عنوان داشت: تحقق مسئولیتهای اجتماعی در جهت حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و هم چنین  بهینه سازی مصرف انرژی از اهداف این شرکت در تعهد به انجام مسئولیت های اجتماعی بوده  که سبب توان افزایی و بهبود زندگی می گردد.

در این نشست " عباسعلی رضایی " فرماندار جدید شهرستان ساری اظهار کرد: شرکت گاز مازندران به منظور استقرار عدالت و رفاه اجتماعی ، گام‌های شایانی برداشته که نمونه آن بهره‌برداری از پروژه های جدید گازرسانی به شهرها و روستاهای ساری است.

وی عنوان داشت: هم اکنون فرهنگ خدمتگزاری و تکریم در شرکت گاز نهادینه شده است و امیدوارم این روند مطلوب همانند سال های گذشته روند صعودی خود را طی نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار