ترافیک سنگین در جاده های استان مازندران از بعد از ظهر یکشنبه + محدودیت های ترافیکی\
  • وضعیت ترافیکی در تعطیلات عید فطر

ترافیک سنگین در جاده های استان مازندران از بعد از ظهر یکشنبه + محدودیت های ترافیکی

  • کد خبر: 212125
  • چاپ
  • انتشار: 04 تیر 1396 - 10:41

تعطیلی 2 روزه عید فطر در میانه هفته فرصت را برای یک مسافرت 4-5 روزه فراهم کرده است که یکی از بهترین استان ها برای این مسافرت مازندران خواهد بود

 به گزارش استناد نیوز، با هر تعطیلاتی جاده های مواصلاتی استان مازندران پرتردد خواهد شد چه برسد به آنکه این تعطیلات مربوط به عید سعید فطر و بعد از یک ماه روزه داری و مصادف با فصل تابستان باشد.

درحالی که برخی سفر خود را آغاز کرده اند، پیش بینی می شود با پایان یافتن ساعت کاری ادارات در روز یکشنبه، شاهد هجوم خودروها به جاده های مواصلاتی مازندران و آغاز ترافیکی نیمه سنگین و در برخی محورها سنگین باشیم.

پیش بینی ترافیک پرحجم در جاده های منتهی به استان مازندران موجب شده است سازمان حمل و نقل جاده ای محدودیت هایی را در 3 جاده اصلی این استان، یعنی فیروزکوه، هراز و چالوس اعمال تا بتواند حجم بالای خودروهای ورودی را مدیریت نماید.

 

بر این اساس محدودیت های زیر در هر یک از جاده های استان اعمال شده: 

* تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ تا ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۱۰  از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه ممنوع شده است.

جاده چالوس:

* تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۰۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۵/۰۴/۰۵  از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۴ تا ۰۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۰۴/۰۵  از کرج به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه است.

* تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۵ تا ۰۱:۰۰ بامداد روزسه شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۶ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۵ تا ۰۱:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۶ از کرج به سمت مرزن آباد به‌صورت یکطرفه است.

* تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۱۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۳:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۱۰ از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

 

محور هراز

* تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

* تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴تا ۰۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ۹۶/۰۴/۰۷ وهمچنین از ساعت ۰۸:۰۰تا ۲۴:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۸ و از ساعت ۰۸:۰۰ روزجمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ تا ساعت۱۲:۰۰ روز شنبه ۹۶/۰۴/۱۰ از محور هراز ممنوع است.

* تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ تا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۱۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۶/۰۴/۰۹ تا ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۱۰ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

 

محور فیروز کوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۴/۰۴ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه ۹۶/۰۴/۰۵ و سه شنبه ۹۶/۰۴/۰۶ و جمعه ۹۶/۰۴/۰۹ از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار