وضعیت ترافیکی و محدودیت های اعمال شده در راه های استان مازندران\

وضعیت ترافیکی و محدودیت های اعمال شده در راه های استان مازندران

  • کد خبر: 212048
  • چاپ
  • انتشار: 31 خرداد 1396 - 12:26

پلیس راه برای راه های استان مازندران در آخر هفته محدودیت های ترافیکی در نظر گرفته است که این محدودیت ها در تعطیلات عید فطر احتمالا تشدید می شوند

به گزارش استناد نیوز، وضعیت ترافیکی راه های مواصلاتی استان مازندران در ظهر امروز چهارشنبه 31 خردادماه به شرح زیر است:

محور کندوان: تردد به صورت عادی و روان در جریان است

محور هراز: تردد در محدوده سه راهی چلاو به صورت سنگین مشاهده می‌شود.

محور سوادکوه: ترافیک عادی و روان است در این محور محدوده تونل شیرگاه باران خفیف می بارد.

 

پليس راه راهور ناجا محدودیت های ترافیکی راه های مواصلاتی مازندران در چهارشنبه ٣١ خرداد تا شنبه سوم تیرماه ٩٦ را به شرح زیر اعلام كرد:

تردد موتور سیکلت از ساعت ١٢ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۳/۳۱ تا ساعت ٦ روز شنبه مورخ ۹۶/۴/۳ از محورهای كرج - چالوس، هراز، فيروزكوه ممنوع این محدودیت برای تردد موتور سيكلت‌های انتظامی و امدادي برای انجام ماموريت‌های ضروری در مسير مجاز جريان ترافيك نخواهد بود.

 

برای محور کرج-چالوس تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ١٤ الی ٢٤ روز جمعه مورخ ۹۶/۴/۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می باشد.

با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٧ الی ٢٤ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

 

محدودیت های تردد وسایل نقلیه سنگین:

در محور کرج-چالوس تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت به استثناء حاملين مواد سوختی و يا فاسد شدنی از محور كرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد. همچنین تردد كليه كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ١٢ الی ٢٤ روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۳/۳۱ و همچنين از ساعت ٨ تا ٢٤ روزهای پنج‌شنبه، جمعه مورخ‌های ۹۶/۴/۱ ، ۹۶/۴/۲ ممنوع خواهد بود.

برای محور فيروزكوه هم ممنوعیت تردد كليه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ روز جمعه مورخ ۹۶/۴/۲ از تهران به قائم شهر و بالعكس اعلام شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار