ژاپن تنها در آمل کارخانه زباله سوز می سازد / 50 پروژه وزارت نیرو متوقف شده است\
  • نماینده مردم آمل در مجلس؛

ژاپن تنها در آمل کارخانه زباله سوز می سازد / 50 پروژه وزارت نیرو متوقف شده است

  • کد خبر: 211973
  • چاپ
  • انتشار: 26 خرداد 1396 - 15:46

کشور ژاپن در کشورهای توسعه‌یافته ۵۰ درصد هزینه ساخت کارخانه زباله‌سوز را تخفیف می‌دهد که در کشورمان تنها برای شهر آمل قرارداد بسته شد

به گزارش استناد نیوز، عزت‌الله یوسفیان ملأ پیش ازظهر جمعه در بازدید از سد مخزنی هراز بابیان اینکه ۵۰ پروژه در حال ساخت و یا در حال مطالعه وزارت نیرو به دلیل نداشتن ارزآوری تعطیل شد، افزود: زمانی که پروژه سد هراز را بررسی کردند کوچک‌ترین مشکلی ازلحاظ ارزآوری وجود نداشت و با تکمیل این سد آب شرب و کشاورزی ۵ شهر استان مازندران تأمین می‌شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پروژه‌های موجود در سطح کشور پیمانکاران خاص را نداشت، پروژه ها با این سرعت پیش نمی‌رفت.

یوسفیان ملأ با اشاره به اینکه برای جاده هراز در سال ۹۶ حدوداً ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار دریافت شد، افزود: سال گذشته از پل بلده تا ابتدای جاده کهرود که فاصله زیادی ندارد ۹۷۰ میلیارد ریال هزینه شد.

این نماینده استان مازندران در خصوص بودجه آورده رئیس جمهور در سفر به استان مازندران گفت: در سفر سال گذشته رئیس‌جمهور به استان مازندران ۶۷۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.

یوسفیان ملأ در خصوص مسئله واگذاری زمین به شهرداری برای دپو زباله شهر گفت: مشکلاتی در واگذاری زمین در سازمان اوقاف به وجود آمده بود که این موضوع برطرف شد و موضوع زباله تا پایان هفته آینده قطعی می‌شود.

وی همچنین از بستن قرارداد برای ساخت کارخانه زباله سوز در آمل و حل معضل زباله در منطقه عمارت جاده هراز خبرداد و گفت: کشور ژاپن برای حفظ محیط‌زیست در کشورهای توسعه‌یافته ۵۰ درصد هزینه ساخت کارخانه زباله‌سوز را تخفیف می‌دهد که در کشورمان برای ساخت پروژه کارخانه زباله‌سوز در شهرهای آمل و مشهد قرارداد بستند و در ادامه بررسی‌ها برای راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز، شهرستان مشهد از لیست حذف شد و تنها شهر آمل باقی ماند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار