مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت استفاده از ظرفیت های مشترک همکاری میان خودروسازان و رسانه ها خبرداد و گفت: با همکاری و پشتیبانی اصحاب رسانه، در مسیر ارتقای جایگاه صنایع کشور و دستیابی به اهداف خود گام برخواهیم داشت.
به گزارش استناد نیوز به نقل از سایپا نیوز مهدی جمالی در جریان برگزاری مراسم ضیافت افطار اصحاب رسانه و خبرنگاران، مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا در برنامه ریزی و اجرای سیاست ها و طرح های خود همواره از گزارش ها، نظرات و دیدگاه های رسانه ها استفاده کرده و ایده های آنان را به عنوان راهکار هدایت صحیح و اصولی مجموعه در دستور کار قرار داده است.
مدیرعامل سایپا در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته گروه خودروسازی سایپا توانست تولید خود را حدود 57 درصد افزایش دهد که با توجه به میانگین افزایش 38 درصدی تولید خودرو در سطح کشور، میزان افزایش تولید در گروه سایپا بسیار چشمگیر بوده است.
وی دغدغه اصلی رسانه ها در بخش خودروسازی کشور را نوآوری و داخلی سازی محصولات عنوان کرد و گفت: گروه سایپا علاوه بر اهتمام جدی نسبت به افزایش تولید، برنامه های بسیار خوبی در زمینه طراحی و مهندسی محصول را به اجرا درآورده که نتیجه آن در سال گذشته رونمایی از خودرو کوییک و در سال جاری معرفی دو محصول جدید مبتنی بر پلت فرم SP100 خواهد بود.