عدالت اجتماعی در حوزه تولید به درستی رعایت نمی‌شود\

عدالت اجتماعی در حوزه تولید به درستی رعایت نمی‌شود

  • کد خبر: 21191
  • چاپ
  • انتشار: 18 مرداد 1395 - 11:31

باید سیاست‌های دولت در راستای حمایت از تولید و بخش خصوصی باشد تا مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان از بین برود.

به گزارش استناد نیوز، عبدالله مهاجر دارابی صبح امروز در چهارمین جلسه کمیته توسعه صنعت، معدن و تجارت کارگروه اقتصادی مازندران در اتاق بازرگانی استان با گرامی‌داشت روز خبرنگار اظهار داشت: این فعالان عرصه رسانه‌ای زحمتکشان بی‌ادعا بوده و بسیاری از گره‌های کور جامعه در حوزه مسائل اقتصادی با قلمفرسایی اصحاب رسانه رفع می‌شود.

 

وی افزود: بسیاری از جلسات برای رفع موانع تولیدکنندگان در استان برگزار ولی متاسفانه هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه دولت باید در مسیر رفع موانع تولید گام‌های اساسی صورت دهد، تصریح کرد: اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری کشورها با مازندران امری ضروری است که باید تقویت شود.

 

مهاجر با بیان اینکه عدالت اجتماعی در حوزه تولید به درستی رعایت نمی‌شود، افزود: باید دولت در شرایط تحریم، عدالت مالیاتی در حوزه تولید رعایت شود.

وی با اعلام اینکه ارتباطات تجاری بین مازندران و کشورهای منطقه باید تقویت شود، گفت: به‌دنبال رفع موانع صادراتی بین مازندران و کشورهای سی آی اس هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با تاکید بر توجه بیشتر مسئولان در جهت رونق تولید، افزود: بخشش جرائم تامین اجتماعی را در حوزه تولید دنبال می‌کنیم.

مهاجر با اشاره به اینکه تولیدکنندگان همواره یار و همراه دولت و نظام بوده و دوستدار پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف هستند، گفت: پارلمان بخش خصوصی به‌دنبال اصلاحات اقتصادی و برخورد با رانت‌های اقتصادی هستیم.

 

وی با بیان اینکه توسعه صادرات در مازندران باید بیشتر مدنظر مسئولان قرار گیرد، افزود: باید سیاست‌های دولت در راستای حمایت از تولید و بخش خصوصی باشد تا مشکلات صادرکنندگان و تولیدکنندگان از بین رود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته مسیر اعطای تسهیلات به تولیدگرنماها سوق یافته بود، گفت: باید دولت به صورت جدی با رانت اقتصادی برخورد تا رکود تورمی را در کشور از بین ببریم.

 

وی از راه‌اندازی پرواز مستقیم تهران – آستاراخان در هفته جاری خبر داد، افزود: این امر سبب توسعه صادرات بین استان‌های شمالی و کشورهای سی آی اس می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار