مسئولان مازندران بجای حفظ میز و قدرت به فکر مردم باشند / تجهیزات بروز برای مبارزه با تروریست لازم است\
  • حجت‌الاسلام محمد قاسمی؛

مسئولان مازندران بجای حفظ میز و قدرت به فکر مردم باشند / تجهیزات بروز برای مبارزه با تروریست لازم است

  • کد خبر: 211874
  • چاپ
  • انتشار: 19 خرداد 1396 - 14:57

امام جمعه موقت ساری: مازندران از نظر عمرانی ضعیف است و تاکنون به حق خود نرسیده و باید برای رفع مشکلات، تلاش ها مضاعف شود.

به گزارش استناد نیوز، حجت‌الاسلام محمد قاسمی ظهر امروز در نماز جمعه ساری بخشی از سخنان خود را به حادثه تروریستی تهران اختصاص داد و گفت: اگر نیروهای انقلابی در سوریه و عراق مقابل عومل تکفیری نمی ایستادند امروز در دروازه های شهر باید با آن ها مقابله می کردیم.

وی با تقدیر از اقدام نمایندگان مجلس به ادامه کار خود بعد از حمله تروریستی گفت: آنان به دشمنان یادآور شدند که ترسو نیستیم و این ترقه‌بازی‌ها ما را نمی‌ترساند و برپایی نماز جماعت در مجلس کاری پسندیده بود.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به لزوم تقویت قدرت موشکی و استفاده از تجهیزات بروز افزود: آنهایی که به تجهیزات موشکی دوربرد کشور بهانه می گیرند بدانند که باید تجهیزات به روز باشد تا دشمن جرات حضور در کشور نداشته باشد.

قاسمی ادامه داد:  17 شهید و 52 جانباز و مجروح در حادثه تروریستی تهران تقدیم انقلاب اسلامی شد و این هوشمندی سربازان گمنام بود که این دسیسه را در نطفه خفه کردند.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنانش به عظمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان تسبیح محسوب می‌شود، روزه دار باید  با تمام اعضا و جوارح خود روزه بگیرد.

 

حجت الاسلامی قاسمی در ادامه به مسائل و مشکلات استان مازندران اشاره و اضافه کرد: مازندران از نظر عمرانی ضعیف است و تاکنون به حق خود نرسیده و باید برای رفع مشکلات، تلاش ها مضاعف شود.  مازندران بعد از جمهوری اسلامی به حق خود نرسید.

وی با اشاره به لزوم همدلی و همکاری در استان تاکید کرد: نباید آرای مردم فدای اختلافات شود و باید به فکر مردم بود، تقاضا می‌کنیم که مسؤولان استانی و شهرستانی اختلافات را کنار بگذارند و به فکر مردم باشند نه به فکر رسیدن به میز و قدرت تا بتوانند برای آبادی استان بودجه بیاورند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه مازندران از استانهای لاله‌خیز و شهیدپرور است ولی مورد توجه مسئولان ملی و استانی به صورت جدی قرار نمی‌گیرد گفت: انسان وقتی حضور مردم مازندران را در عرصه‌های مختلف انقلاب می‌بیند و دومین استان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) محسوب می‌شود روا نیست که به مازندران بی‌توجهی شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار