ترکیب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس دهم در سال دوم / نمایندگان مازندران در مجلس چه پستی دارند\
  • انتخابات کمیسیون های تخصصی مجلس

ترکیب اعضای هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس دهم در سال دوم / نمایندگان مازندران در مجلس چه پستی دارند

  • کد خبر: 211835
  • چاپ
  • انتشار: 16 خرداد 1396 - 16:54

از امروز مجلس وارد انتخابات درون کمیسیونی شده است و کمیسیون های مختلف در مجلس با برگزاری انتخابات رئیس، نواب رئیس و دبیران خود را می شناسند و باید دید نمایندگان استان مازندران در مجلس چه جایگاهی را کسب خواهند کرد

 به گزارش استناد نیوز، در اولین روز برای انتخابات کمیسیون ها مجلس چند کمیسیون اعضای خود را برای سال دوم از مجلس دهم شناختند و در این بین حسین نیاز آذری نماینده بابل در مجلس موفق شد جایگاه دبیری کمیسیون عمران را بدست آورد و سید علی ادیانی نیز به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون انرژی انتخاب شد. در ادامه به معرفی اعضای هیئت رئیسه کمیسیون هایی که انتخابات در آن ها برگذار شد می پردازیم:

 

 اعضای هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

در جریان انتخابات هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، محمدرضا رضایی کوچی به عنوان رئیس این کمیسیون در سمت خود باقی ماند.

در جریان این انتخابات ، قلی الله قلی زاده و مجید کیان پور به عنوان نواب رئیس انتخاب شدند.

همچنین صدیف بدری به عنوان سخنگو و شادمهر کاظم زاده و حسین نیاز آذری (نماینده بابل) نیز به عنوان دبیران هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس انتخاب شدند.

در این انتخابات محمد دامادی (نماینده ساری) برای کسب کرسی ریاست این کمیسیون رای نیاورد. 

 

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه:

در انتخابات این کمیسیون غلامرضا تاجگردون با 21 رای به عنوان رییس کمیسیون تعیین شد و همچنین جهانبخش محبی نیا با 21 رای و هادی قوامی با 20 رای به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین علی کاظمی با 10 رای دبیر اول و محسن بیگلری با 9 رای دبیر دوم ومحمدمهدی مفتح با 21 رای به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.

 

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون انرژی:

فریدون حسن وند با 21 رای به عنوان رییس کمیسیون تعیین شد و همچنین هدایت الله خادمی با 13 رای و سید علی ادیانی (نماینده قائمشهر ) با 11 رای به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین قاسم ساعدی با 14رای دبیر اول و کوروش کرم پور حقیقی با 13 رای دبیر دوم واسدالله قره خانی با 21 رای به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.

 

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن:

در جلسه امروز عزیز اکبریان با 21 رای به عنوان رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تعیین شد و همچنین رضا علیزاده وفریدون احمدی به ترتیب با 14 و 10 رای به عنوان نواب رییس اول و دوم ، رامین نورقلی پور با 13 رای و سید جواد حسینی کیا با 12 رای به عنوان دبیر اول و دوم و همچنین سعید باستانی با 12 رای سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، انتخاب شدند.

 

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات:

با برگزاری انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای سال دوم مجس دهم با رأی اعضا، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم راور و کرمان مجدداً به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

همچنین داوود محمدی نماینده مردم تهران و قاسم احمدی لاشکی (نماینده نوشهر و چالوش) به ترتیب به عنوان نواب رئیس اول و دوم انتخاب شدند.

فریده اولاد قباد نماینده تهران به عنوان دبیر اول و علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان به عنوان دبیر دوم کمیسیون و سید حمایت میرزاده نماینده گرمی به عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدند.

 

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی:

در انتخابات هئیت رئیسه کمیسیون فرهنگی برای سال دوم مجلس دهم جمشید جعفرپور به عنوان رئیس، اصغر مسعودی و پژمانفر به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

همچنین فاطمه ذوالقدر به عنوان دبیر اول و علیرضا ابراهیمی دبیر دوم کمیسیون فرهنگی شدند و احد آزادی خواه نیز به عنوان سخنگو انتخاب شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار