پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران در پایان هفته اول خرداد 96\
  • گزارش هواشناسی

پیش بینی وضعیت آب و هوای استان مازندران در پایان هفته اول خرداد 96

  • کد خبر: 211756
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1396 - 18:20

براساس پیش بینی های انجام شده وضعیت آب و هوایی استان مازندران در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 4 و 5 خرداد ماه 96  به شرح زیر است

 به گزارش استناد نیوز، براساس بررسی های صورت گرفته برروی نقشه های هواشناسی وضعیت آب و هوایی استان مازندران در شرق و غرب به شرح زیر است:

 

پنجشنبه، 4 خرداد 96: آسمان استان مازندران در این روز تا ظهر غالبا ابری خواهد بود و در ساعات بعد از ظهر رفته رفته از غلظت ابرها کاسته خواهد شد. دمای هوا هم نسبت به روز چهارشنبه کمی گرم تر خواهد شد بطوری که در شرق استان بیشینه دما 24 درجه پیش بینی شده و در غرب مازندران دما در گرم ترین ساعات به 21 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

از نظر بارش در ساعاتی از بامداد و صبح پنجشنبه در شرق استان احتمال رگبار لحظه ای و کوتاه وجود دارد، در شهرهای غربی استان هم برای صبح درصد بالایی از بارش خفیف باران پیش بینی می شود. اما در ساعات بعد از ظهر آسمان استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود.

 

جمعه، 5 خرداد 96: در این روز برای شهرهای شرقی استان پدیده خاصی پیش بینی نمی شود و آسمانی صاف تا نیمه ابری انتظار می رود. برای غرب مازندران هم جوی نسبتا آرام پیش بینی شده است که تنها در ساعتی از ظهر موقتا بر غلظت ابرها افزوده می شود و احتمال پایینی نیز برای رگبار لحظه ای وجود دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار