پشت پرده استعفای ناگهانی افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال\
  • استعفای اجباری یا اختیاری!

پشت پرده استعفای ناگهانی افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال

  • کد خبر: 21152
  • چاپ
  • انتشار: 12 مرداد 1395 - 20:54

بهرام افشارزاده درحالی پس از گذشت 2 هفته از شروع لیگ برتربه یکباره از سمت سرپرستی باشگاه استقلال کناره‌گیری و استعفای خود را به هیأت مدیره این باشگاه تقدیم کرد که شنیده ها از استعفای اجباری او حکایت دارد!

 

به گزارش پایگاه خبری استناد نیوز، امروز بعد از ظهر خبری منعکس شد که علامت های سوال و تعجب بسیاری را جلوی ذهن فوتبال دوستان و اهالی ورزش قرار داد.

در ابتدا بسیاری از خبرگزاری ها و سایت های خبری این استعفا را نظر شخصی بهرام افشار زاده دانستند و خود سرپرست استقلال هم از چندین بار ارائه درخواست استعفای خود به هیئت مدیره سخن گفت که این تقاضاها پیش از این رد شدند! اما سوالی مطرح می شود: چرا هیئت مدیره ای که به گفته خود آقای افشارزاده  پیش از این و قبل از شروع لیگ برتر چندبار درخواست استعفا را نپذیرفته بود این بار در حالی که مسابقات لیگ برتر آغاز شده و تیم ها باید از حاشیه دور باشند بلافاصله با این درخواست موافقت کرد؟!

 

از طرفی دیگر بحث بازنشستگی مطرح گردید و گفته شد با توجه به اینکه در مصوبه جدید دولت تاکید شده که بازنشسته‌ها حق شرکت در انتخابات فدراسیون‌ها و همچنین سمت‌های مهم در باشگاه‌ها را ندارند بهرام افشارزاده از سمت خود کناره گیری کرد.

اما پیگیری های ما از پشت پرده های این استعفا سرنخ های دیگری را نمایان ساخت، آیا افشای تخلفات سنگین مالی باشگاه در دوره مدیریت بهرام افشارزاده برای مسئولان وزارت ورزش و بازرسان این وزارتخانه و احساس خطر سرپرست استقلال دلیل اصلی استعفای او بود تا به نوعی از بار مسئولیت و پیگیری های وزارت ورزش فرار کند؟!

 

مسئله ی مطرح شده قطعا سعی خواهد شد مخفی بماند ولی منتظر اخبار تکمیلی باشید. در عصر ارتباطات هیچ چیز پنهان نمی ماند



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار