تونل آبشار در محور هراز افتتاح شد / تونل جاده شیرگاه تا پایان سال افتتاح می شود\
  • آخوندی در جمع خبرنگاران

تونل آبشار در محور هراز افتتاح شد / تونل جاده شیرگاه تا پایان سال افتتاح می شود

  • کد خبر: 211442
  • چاپ
  • انتشار: 20 اسفند 1395 - 12:31

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح تونل آبشار در جاده هراز، از افتتاح تونل شیرگاه تا پایان امسال خبر داد

به گزارش استناد نیوز، عباس آخوندی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح تونل آبشار در محور هراز در گفتگو با خبرنگاران گفت: راههای منتهی به شمال از پرترافیک ترین راههای ایران بخصوص در ایام نوروز است و تاپایان سال دو تونل دیگر شمال تونل شیرگاه و منجیل افتتاح می شود.

وی ادامه داد: از جمله محورهای مهم، جاده هراز است و یکی از اولویت های مهم، تونل آبشار است و این تونل به صورت سازه یکپارچه اجرا و افتتاح شد و قطعه بعدی از تونل آبشار تا لاسم به طول پنج کیلومتر نیز تا پایان بهار سال آینده تکمیل می شود.

 

آخوندی اظهار داشت: از تونل آبشار تا آمل حدود ۵۵ کیلومتر از ۱۱۰ کیلومتر چهاربانده و بهره برداری شد و تا تابستان سال آینده ۱۲ کیلومتر افتتاح می شود. همچنین برای فاز از لاسم تا بایجان نیز پیمانکار انتخاب شد و عملیات اجرایی آن در سال ۹۶ آغاز می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده هراز پروژه سخت مهندسی ایران است پیشرفت این پروژه را ۵۲ درصد اعلام کرد و گفت: تونل شیرگاه نیز از دیگر پروژه هایی است که تا آخر سال بهره برداری می شود.

 

وی در پایان گفت: همه تونل ها در محورهای شمال در دست اجرا است و امیدواریم بهره برداری آن گشایشی در رفع ترافیک باشد. امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای محور هراز هزینه شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار