وضعیت آب و هوای استان مازندران از 14 تا 19 اسفند\
  • برای هفته آینده

وضعیت آب و هوای استان مازندران از 14 تا 19 اسفند

  • کد خبر: 211388
  • چاپ
  • انتشار: 13 اسفند 1395 - 21:50

سامانه بارشی دیگری که در روز های آینده وارد ایران می شود، استان مازندران را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و شاهد بارش هایی به صورت باران و برف خواهیم بود

به گزارش استناد نیوز، سامانه بارشی که از روز گذشته غرب و شمال غرب کشور را در بر گرفته بود بارش چندانی را در مازندران همراه نداشت اما پیش بینی می شود سامانه دیگری در روز های آینده مازندران را تحت تاثیر خود قرار دهد. 

براساس پیش بینی های صورت گرفته از کارشناسان و سازمان هواشناسی، آسمان مازندران از شامگاه شنبه مورخ 14 اسفند ماه تحت تاثیر سامانه بارشی جدید قرار خواهد گرفت. برای این روز آسمانی ابری انتظار می رود اما در اواخر شب با افزایش ابر در غرب استان مازندران انتظار داریم بارش های پراکنده ای را شاهد باشیم.

این سامانه بارشی روز یکشنبه تقریبا تمام آسمان استان را دربر خواهد گرفت و آسمان روز یکشنبه استان بارانی و گاها همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود و در ارتفاعات بارش ها می تواند به صورت برف باشد، دمای هوا نیز بطور محسوسی کاهش می یابد.

برای روز دوشنبه 16 اسفند هم بارش ها ادامه می یابد اما از شدت آن کاسته خواهد شد و بارش ها به صورت پراکنده می باشد.
اما روز سه شنبه ابرهای باران زا از استان خارج خواهند شد و افزایش نسبی دما را خواهیم داشت. تنها در غرب استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هم احتمال بارش پراکنده و خفیف وجود دارد که شدت این بارش های احتمالی چشمگیر نخواهد بود.

در روز پنجشنبه 19 اسفند هم آسمان استان غالبا صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده است که در غرب استان ابرها سنگین تر خواهند بود.

دمای هوای استان هم در سردترین روز هفته که سه شنبه خواهد بود در مناطق جلگه ای به زیر 10 درجه بالای صفر می رسد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار