پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران تا پایان هفته / آخر هفته ای بارانی خواهیم داشت\
  • گزارش کامل؛

پیش بینی وضعیت آب و هوای مازندران تا پایان هفته / آخر هفته ای بارانی خواهیم داشت

  • کد خبر: 211343
  • چاپ
  • انتشار: 08 اسفند 1395 - 17:29

بنابر پیش بینی های انجام گرفته از عصر امروز تا دوشنبه آسمان استان مازندران ابری همراه با بارش پراکنده خواهد بود و همچنین پایان هفته ای بارانی در پیش داریم.

به گزارش استناد نیوز، پس از سپری کردن حدود یک هفته جوی آرام و افزایش دمای استان در اوایل اسفند ماه بنابر پیش بینی هواشناسی استان وضعیت آب و هوایی  استان در دو روز آینده دگرگون خواهد شد.

رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به ورود سامانه بارشی از عصر امروز به مازندران، گفت: هوای گرم و جو آرام تا عصر امروز یکشنبه ادامه خواهد یافت اما به تدریج در  مناطق ساحلی و جلگه ای از امشب تا فردا دوشنبه 9 اسفند، آسمانی ابری همراه با وزش باد، کاهش دما و بارش پراکنده را شاهد خواهد بود.
براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور ناپایداری هوا در مازندران تا عصر روز دوشنبه ادامه خواهد داشت اما برای روز سه شنبه و صبح روز چهارشنبه مجدد آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی شده است.

مجدد از عصر روز چهارشنبه مورخ 11 اسفند افزایش ابر را در آسمان استان مازندران شاهد خواهیم بود که برای روزهای پایانی هفته این افزایش ابر همراه با بارش های پراکنده خواهد بود.

همچنین نقشه های هواشناسی نشان می دهد از عصر چهارشنبه تا جمعه به صورت مقطعی وزش باد را هم تجربه خواهیم کرد و دریا نیز در این روزها مواج خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار