رای حزب مردم سالاری به کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای انتخابات / کواکبیان رقیب روحانی خواهد بود یا حامی؟\
  • انتخابات ریاست جمهوری سال 96

رای حزب مردم سالاری به کاندیداتوری مصطفی کواکبیان برای انتخابات / کواکبیان رقیب روحانی خواهد بود یا حامی؟

  • کد خبر: 211326
  • چاپ
  • انتشار: 06 اسفند 1395 - 20:10

امروز در پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری، اعضاء این حزب مصطفی کواکبیان را به اتفاق آرا به عنوان نامزد ریاست جمهوری دوازدهم انتخاب کردند.

به گزارش استناد نیوز، با نزدیک شدن به زمان ثبت نام کاندیداها برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96، احزاب مختلف در حال رایزنی برای معرفی کاندیدای مورد نظر خود برای شرکت در انتخابات هستند.

درحالی که در روزهای اخیر احزاب مختلف اصولگرایان بسیار فعال بودند و اسامی فراوانی را بر سر زبان ها آوردند، امروز حزب مردم سالاری که نزدیک به اعتدالگراها و اصلاح طلب ها است به دنبال پیشنهاد شورای مرکزی پس از بحث و تبادل نظر،کاندیداتوری مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به اتفاق آراء تصویب کردند.

درحالی که تقریبا حمایت احزاب اعتدال و اصلاح طلب از حسن روحانی برای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قطعی به نظر می رسد، حضور مصطفی کواکبیان که در سخنرانی ها و اظهارنظرهای خود کاملا صریح و شجاعانه سخن می گوید در مبارزات انتخاباتی به عنوان کاندیدای پوششی برای کمک به تمدید چهارساله ریاست جمهوری حسن روحانی هوشمندانه به نظر می رسد.

از طرفی با توجه به اینکه کواکبیان برای انتخابات نمایندگی مجلس یازدهم از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت و وارد مجلس شورای اسلامی شده است احتمال تایید صلاحیت مجدد او می رود، امکانی که در حال حاضر شاید بسیاری از چهره های قدرتمند اصلاح طلب ها از آن برخوردار نیستند.

البته کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری ضمن تشکر از اعضای منتخب در سراسر کشور برای این انتخاب و دعوت گفت که با مشورت‌های نهایی با بعضی از بزرگان، در صورت صلاحدید،این خواسته را اجابت می کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار