شاخص‌ های پرداخت یارانه بنزین تغییر کند\
  • عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

شاخص‌ های پرداخت یارانه بنزین تغییر کند

  • کد خبر: 2111718
  • چاپ
  • انتشار: 12 بهمن 1398 - 13:20

استناد نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید دولت باید در وهله نخست شاخص‌های پرداخت یارانه بنزین را تغییر دهد و در مرحله بعدی درآمد و اموال افراد را مجدد ارزیابی کرده و برای این مهم از بانک اطلاعاتی درستی استفاده کند.

به گزارش استناد نیوز، محمود شکری رئیس کمیته مالیاتی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سازوکار دولت برای پرداخت کمک معیشتی به مردم، گفت: از آنجایی که بیشتر مردم از دایره افرادی که یارانه بنزین دریافت می‌کنند، خارج هستند، تاکنون اعتراضات بسیاری به نمایندگان شده است.

وزارت تعاون اطلاعات دقیق و درستی درباره اموال و درآمد مردم ندارد

نماینده مردم تالش و رضوانشهر با بیان اینکه نمایندگان در دفعات متعدد اعتراض وکلای خود مبنی عدم دریافت یارانه بنزین را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتقل کردند، افزود: به نظر می‌رسد اطلاعات این وزارتخانه درباره درآمدهای افراد -که بر مبنی آن کمک معیشتی پرداخت کردند- دقیق و درست نیست زیرا برخی مراجعان مطرح می کنند درآمد آنها 2 میلیون و 500 هزار تومان است در حالیکه در سامانه درآمد آنها 6 میلیون تومان درج شده است.

وی اظهار کرد: شاخص‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت کمک معیشتی درست و دقیق نیست و اطلاعات این وزارتخانه غلط است زیرا درآمدها و اموال افراد به درستی ارزیابی و شناسایی نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت باید در وهله نخست شاخص‌های پرداخت یارانه بنزین را تغییر دهد و در مرحله بعدی درآمد و اموال افراد را مجدد ارزیابی کرده و از بانک اطلاعاتی درستی اطلاعات خود را به دست آورد./



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار