دشمن دنبال حذف پوشش چادر از زن ایرانی است\

دشمن دنبال حذف پوشش چادر از زن ایرانی است

  • کد خبر: 2111642
  • چاپ
  • انتشار: 29 بهمن 1400 - 17:38

استناد نیوز، نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به تلاش استکبار برای ترویج بی‌حجابی در جامعه گفت: دشمن دنبال حذف پوشش چادر از زن ایرانی است.

مریم معینی - به گزارش استناد نیوز،آیت‌الله محمد باقر محمدی لائینی امروز در محفل فاطمی کوثر هدایت ویژه شهادت حضرت زهرا(ع) با گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدا به‌ویژه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان شهیدش اظهار داشت: از مردم ایران که در مراسم‌های مختلف این شهدا شرکت کردند تقدیر می‌شود و امیدواریم همه ما دلسوز و دغدغه‌مند جامعه باشیم و راه این بزرگواران را ادامه دهیم.

وی افزود: خداوند در سوره نحل فرمودند هر کسی دارای دو ویژگی مومن و عمل صالح باشد از حیات طیبه بهره‌مند می‌شود که بهترین ویژگی را حضرت فاطمه زهرا(ع) سرآمد همه زنان و بانوان عالم را دارا بوده است.

محمدی لائینی بیان کرد: باید علم، دانش تقوا، دینداری، ایمان خداباوری، خداترسی، انفاق، ایثار، گذشت، حجاب، عفت عبادت حضرت زهرا(ع) را در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی به‌عنوان الگو قرار دهیم. دشمنان تلاش دارند برای بانوان ما الگوی غربی پسند معرفی کنند اما بدانیم دشمن نه دنیای ما را می‌خواهد.

 وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری چادر حجاب برتر است، گفت: دشمن در زمینه کنار گذاشتن چادر در جامعه تبلیغ می‌کند و باید در ترویج حجاب و چادر بکوشیم تا دشمنان برما غلبه نکنند.

لائینی افزود: جامعه ما به عنوان خانواده بزرگ‌تر ماست که همه ما باید نقش‌آفرینی کنیم و در این میان نقش بانوان پررنگ‌تر است تا شرایط مطلوب را ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: نقش اجتماعی حضرت زهرا(ع)بسیار چشمگیر و برجسته بوده و باید حضور سخنرانی در عرصه‌های مختلف دفاع از ولایت را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما نتیجه نقش‌آفرینی بانوان در کنار مردان است و در زمان انقلاب بانوان ما در زمینه زمان‌شناسی، وظیفه‌شناسی کارآمد و مهم بود. در صحنه‌های انقلابی بسیار پررنگ بوده و دردفاع مقدس و در دفاع از اهل بیت(ع) تجسم نقش آفرینی جامعه بانوان ما است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: بسیاری از بانوان ما در مجامع مختلف با حفظ حریم شخصی مشغول خدمات هستند و بدانیم میان حفظ حریم، حجاب و فعالیت ونقش آفرینی بانوان در جامعه هیچ تناقض و ناسازگاری وجود ندارد پایبند به وظیفه شخصی یک زن مسلمان و هم نقش آفرینی در صحنه اجتماع داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز گفت: برگزاری مراسمات مختلف مذهبی و معنوی و حضور بانوان موجب می‌شود به دور از همه روزمرگی‌ها برای کارها و مسئولیت‌هایی که در اجتماع از ما انتظار می‌رود تجدید قوا کنیم و با آرمان‌های ارزشمندانقلاب بیعت کنیم.

سمیه قاسمی طوسی با گرامی‌داشت شهادت سردار سلیمانی افزود: این سردار بزرگ اسلام با شهادت خود دل‌های مردم و هدف‌ها را به هم نزدیک‌تر کرد که باید همه ما پیرو واقعی شهدا باشیم.

وی گفت: زنان و بانوان ما دارای توانمندی‌های زیادی هستند که با بهره‌گیری از زندگی و الگوی اسوه زنان عالم حضرت فاطمه زهرا(ع) می‌توانند در مسیر سعادت واقعی گام بردارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار