راه های استان مازندران ترمیم و آسفالت می شوند\
  • عباسعلی نجفی؛

راه های استان مازندران ترمیم و آسفالت می شوند

  • کد خبر: 211162
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1395 - 12:17

عباسعلی نجفی، معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از جدیت این اداره کل برای ترمیم و روکش آسفالت راه های استان خبر داد

به گزارش استناد نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان نمود: عملیات روکش آسفالت در جاده های اصلی و شریانی استان با جدیت در دست اجراست.

 عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب افزود: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیتهای گسترده ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت محورهای ارتباطی این استان توسط این اداره کل انجام شده است.

وی تصریح نمود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای روکش آسفالت مناسب و اقتصادی بودن آن است.

نجفی اظهار داشت : از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای 139 کیلومتر عملیات روکش آسفالت در سطح تمامی محورهای اصلی استان از جمله محور هراز ، سوادکوه ، کندوان ، دوآب _ کجور، بهشهر _ زاغمرز ، آمل _ بابل قدیم و ... به اجرا در آمد.

وی خاطر نشان ساخت : هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار