فیلمسازان برتر قرآنی تجلیل می‌شوند\
  • دبیر جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‌ای مبین:

فیلمسازان برتر قرآنی تجلیل می‌شوند

  • کد خبر: 2111273
  • چاپ
  • انتشار: 21 دی 1398 - 15:01

استناد نیوز- دبیر جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه ای مبین، گفت: فیلمسازان برتر که با رویکرد دینی و قرآنی در جشنواره مبین شرکت کرده اند، در مراسم اختتامیه این رویداد تجلیل می شوند.

 

به گزارش استناد نیوز به نقل از جهاد دانشگاهی، جواد نصیری روز شنبه گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه ای مبین که با رویکرد دینی و قرآنی در پنج بخش مجزا توسط مرکز تولیدات چندرسانه ای قرآنی جهاد دانشگاهی (مبین) برگزار شد،  در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود و طی آن از فیلمسازان برتر تجلیل خواهد شد.

وی افزود: هئیت های انتخاب در آذر ماه سال گذشته و هیئت داوری نهایی در ۱۵ دی ماه تشکیل جلسه دادند و آثار برتر را در رشته های مختلف این جشنواره انتخاب کردند.

نصیری اضافه کرد: در مجموع ۲۴۴ اثر در مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره واصل شد که پس از بررسی و مرحله نخست انتخاب، ۴۷ اثر به مرحله دوم و داوری نهایی راه یافتند که هم اکنون در رشته های مختلف برگزیدگان مشخص شده اند.

مدیر مرکز تولیدات چندرسانه ای قرآنی جهاد دانشگاهی (مبین) اعلام کرد: در مجموع استقبال از این جشنواره در نخستین دوره برگزاری خوب بوده و از آنچه ما در پیش بینی های خود مطرح کرده بودیم بسیار بالاتر بود. به ویژه در بخش آثار حرفه ای که فیلم سازان خوبی در جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: البته برخلاف پیش بینی ما استقبال در بخش تلفن همراه و دانشجویی چندان مورد رضایت نبوده است و باید به دنبال علت های آن باشیم. به ویژه برای بخش دانشجویی که در جهاد دانشگاهی قصد داریم به سمت راه اندازی باشگاه فیلم سازی دانشجویی و برگزاری کارگاههای آموزشی ساخت فیلم کوتاه حرکت کنیم.

این جشنواره با موضوع های سبک زندگی و آموزه‌های اخلاقی، قصص قرآن، ایثار و شهادت، سیمای پیامبر اکرم(ص)، نیکی به پدر و مادر، صله رحم، نماز و واجبات الهی، آثار و برکات نیکی در زندگی مردم، کسب روزی حلال و معاملات اسلامی، انفاق، جهاد، پوشش و عفاف، توجه به محیط زیست، آسیب‌‏های اجتماعی و یا در بخش‏ های جنبی آن با عنوان تربیت فرزند و دانشجویی برگزار شد که با استقبال خوبی روبرو شد.

هیئت داوران نخستین جشنواره فیلم ۱۱۴ ثانیه‏ ای مبین را حجت ‏الاسلام سیدمحمدحسین نواب، هادی نائیجی، ابوالقاسم رئیسی و بهروز شعیبی تشکیل می دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار