تعامل به جای تقابل/ راه جدید شهرداری ساری برای دریافت مطالبات\

تعامل به جای تقابل/ راه جدید شهرداری ساری برای دریافت مطالبات

  • کد خبر: 2111105080
  • چاپ
  • انتشار: 14 ارديبهشت 1404 - 13:59

شهرداری ساری با رویکردی متفاوت و به‌جای برخوردهای سختگیرانه، مسیر گفت‌وگو و تعامل را برای وصول مطالبات خود از شهروندان و کسبه در پیش گرفته است؛ راهکاری که هم به حل مشکلات مالی شهرداری کمک می‌کند و هم از تنش‌های اجتماعی می‌کاهد.

به گزارش استناد نیوز ، شهرداری ساری برای رسیدن به بهبود روند وصول مطالبات و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، رویکردی جدید و تعاملی را در نظر گرفته است. 

 در همین راستا، جلسه کمیته درآمدی شهرداری به ریاست سید حسن احمدی سقندیکلایی، شهردار مرکز مازندران، و با حضور معاونان و مدیران مربوطه برگزار شد. 

 

این نشست با هدف بررسی راهکارهای نوآورانه برای فعال‌سازی ظرفیت‌های مغفول‌مانده درآمدی و تقویت ارتباط با مردم برگزار شد.

 

 مسیری که شهرداری ساری برای خود در نظر گرفته تا با تغییر شیوه ارتباط با شهروندان، فضای همدلی و مشارکت را بیشتر کند و مردم را به عنوان سرمایه‌های اصلی خود در نظر بگیرد؛ چراکه هدف نهایی، خدمت بهتر و تأمین منافع عمومی است.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکز مازندران، شهردار ساری با تأکید بر استفاده از ظرفیت های مغفول مانده درآمدی جهت تسهیل در روند خدمات رسانی به مردم، اظهار داشت: شهرداری در کنار مدیریت هزینه ها، با تغییر استراتژی ارتباطی با شهروندان، می کوشد فضای آشتی و افزایش مناسبات را پیشه نماید.

 

سید حسن احمدی سقندیکلایی با بیان اینکه به دنبال گفتمان جدید و رویکرد موثرتر در مسیر وصول مطالبات شهرداری هستیم، تصریح کرد: تعامل دوسویه با مودیان بدهکار سال های گذشته در دستور کار قرار دارد؛ سرمایه شهرداری پول نیست بلکه مردم سرمایه های ما هستند و برای تأمین منافع آنها از هیچ کوششی فروگذار نیستیم.

 

احمدی گفت: ما در کنار توجه به حق و حقوق کارکنان، به منافع عمومی مردم هم توجه داریم و باید بستر را به گونه ای فراهم کنیم که حضور شهروندان در شهرداری پیرامون مشارکت با این خانواده بزرگ، گسترده تر و مشهود تر شود.

 

شهردار مرکز مازندران با اشاره به اینکه پروسه درآمدزایی شهرداری بر اساس موازین دفترچه تعرفه عوارض، خاطر نشان کرد: پیمانکارانی که هم از شهرداری مطالبه مالی و هم بدهکار هستند می توانند با اجرای پروژه های شهری با این مجموعه تهاتر کنند؛ هدف ما خدمت به مردم است و حتی این رویه تعاملی نیز در مسیر پویایی درآمدزایی شهرداری مورد توجه قرار می گیرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار