آسفالت، روکشی بر ناکارآمدی شورا و شهرداری قائمشهر\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

آسفالت، روکشی بر ناکارآمدی شورا و شهرداری قائمشهر

  • کد خبر: 2111104556
  • چاپ
  • انتشار: 25 مهر 1403 - 16:51

سه سال از رای اعتماد شورای پنجم شهر قائمشهر به کاظم علیپور برای تصدی کرسی شهرداری می‌گذرد، اما عملکرد ضعیف مجموعه مدیریت شهری در این مدت بسیار مورد نقد قرار دارد.

به گزارش استنادنیوز؛ دو سال ابتدایی شهرداری علیپور در قائمشهر و آغاز شورای شهر پنجم را می‌توان ضعیف ترین دوران عملکردی در این شهر دانست، انفعال کامل مجموعه مدیریت شهری در مباحث عمرانی و زیربنایی، بهداشت و سلامت شهری، زیباسازی و حتی مسکوت ماندن پروژه‌های تأمین اعتبار شده در دوران شهردار قبلی قائمشهر، صدای مردم و رسانه ها را درآورد.

از سوی دیگر اعضای شورای شهر و شهردار قائمشهر باید پاسخگوی افکار عمومی باشند که چه تعداد نیروی جدید و بر اساس کدام ضابطه در سه سال گذشته جذب بدنه فربه شهرداری با نیروهای مازاد بسیار شده اند؟ جابجایی افراد در پست های مدیریتی بر اساس کدام معیار و شاخص شایسته گزینی بوده است؟ دو موضوعی که خسارت سنگینی به منابع درآمدی شهرداری که عمدتا از محل عوارض های مردمی است، وارد آورد و همچنان توسعه شهر در گرو تصمیمات نادرست کوتاه قامتان مدیریتی قرار دارد.

 

اعضای شورای شهر و کاظم علیپور برای فرار از فشار افکار عمومی و رسانه ها ساده ترین و نمایشی ترین راه یعنی آسفالت خیابان های اصلی شهر را آغاز کردند و بخش بزرگی از بودجه عمرانی شهر صرف روکش آسفالتی شد که در بسیاری از موارد بدون زیرسازی مناسب و با کیفیت پایین انجام گرفت و تمام دستگاه تبلیغاتی شهرداری بر آن متمرکز گشت تا بخش بزرگی از عملکرد سه ساله شهردار قائمشهر به آسفالت مرتبط شود!

 

شورای شهر در چند مرتبه سعی در استیضاح شهردار داشته و اختلاف گسترده ای در مجموعه بدنه مدیریتی قائمشهر در جریان است و در این بین تعدادی نیروی جدید نیز جذب شهرداری شدند تا اختلاف ها کاهش یابند!

حال که اعضای شورای شهر در صیانت از حقوق مردم نتوانستند موفق ظاهر شوند و شهردار نیز جز آسفالت عملرد دیگری از خود نشان نمی‌دهد، شاید بهتر است یک شهردار دیگر برای انجام امور عمرانی و زیر بنایی و توسعه شهر انتخاب شود و تیم فعلی به نهضت آسفالت خود ادامه دهند تا بیش از این منابع شهر از جیب مردم هدر نروند!!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار