یک بام و دو هوای شهرداری قائمهشر/ نهضت آسفالتی که به حرف آمد تا عمل\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

یک بام و دو هوای شهرداری قائمهشر/ نهضت آسفالتی که به حرف آمد تا عمل

  • کد خبر: 2111104543
  • چاپ
  • انتشار: 15 مهر 1403 - 12:23

شهرداری قائمشهر به مردم قائمشهر وعده داد می تواند پروژه نهضت آسفالت را پایه ریزی کند اما تاکنون این امر محقق نشد و در حد شعار باقی ماند.

به گزارش استناد نیوز، مردم قائمشهر سال ها چشم انتظار آسفالت کوچه ها و خیابان های محل زندگی خود هستند اما ظاهرا این انتظارات پایانی ندارد. شهردار قائمشهر مدعی است؛ نهضت آسفالت در این شهر در حال شکل گرفتن است در صورتی که بسیاری از خیابان ها و کوچه های قائمشهر به دلیل نبود آسفالت همچنان در آن مشکلات عبور و مرور وجود دارد. 

با آمدن فصل پاییز و زمستان مشکلات عبور و مرور بیشتر هم می شود. کوچه ها و خیابان ها به دلیل آب گرفتگی ناشی از باران تردد را سخت تر می کند. دانش آموزان و دانشجویان که مجبور هستند هر روز به مدرسه و دانشگاه بروند از عدم ریسدگی شهردار قائمشهر گلایه دارند، یکی از خانواده های دانش آموزان قائمشهری می گوید در روزهای بارانی زمانی که آبگرفتگی کوچه و خیابان ها بیشتر می شوند نگران آسیب دیدگی فرزندم هستم و علاوه بر عبور و مرور سخت، احتمال مریض شدن فرزندم در اثر پرتاب آب های کثیف از داخل چاله هایی که توسط ماشین های در حال حرکت، پرتاب می شوند هم بیشتر است. این آب های کثیف بر روی لباس بچه ها قرار می گیرد و آنها ناخواسته با دست زدن به لباس کثیف بیماری های گوارشی میگیرند. یکی از دانشجوبان هم از عدم رسیدگی شهردار قائمشهر گلایه کرد و گفت یک روز بارانی به سمت دانشگاه می رفتم و چاله ای پر از آب را متوجه نشدم و پام به داخلش رفت و دچار آسیب دیدگی جزئی شدم و هم مجبور شدم به خانه برگردم تا لباسم را عوض کنم و همین امر سبب شد تا از کلاس دانشگاه عقب بیافتم و یک روز غیبت خوردم. پدرم برای هزینه دانشگاه کلی تلاش میکند اما ناخواسته یک روز دانشگاهم دیر شد. 

وضعیت آسفالت قائمشهرشهردار قائمشهر با وعده و شعار های عجیب و غریب ادعا می کند در این شهر جهادی کار میکند اما زمانی که در کوچه و خیابان های قائمشهر قدم میزنید به وضوح متوجه می شوید این ها فقط ادعا و شعارهای توخالی است. یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار استناد نیوز گفت سه سال است که پیگیر آسفالت کوچه مان هستم. معاون شهردار وعده داد با برداشتن تیر چراغ برق آسفالت انجام می شود اما هنوز اقدامی در این راستا انجام نشده است.

 کوچه ظرافت هم یکی دیگر از کوچه های معروف شهر قائمشهر است، آسفالت این کوچه به کلی از بین رفته و با هر بارندگی مقدار زیادی آب جمع می شود که عبور و مرور را بسیار سخت کرده است. 

کاش شهردار قائمشهر نگاه کلی به شهر داشت تا به این نتیجه می رسید که بسیاری از خیابان و کوچه ها هم جز شهر قائمشهر هستند خیلی از شهروندان چند سالی است پیگیر آسفالت خیابان و کوچه های خود هستند اما هنوز به نتیجه دلخواه نرسیدند. هزینه عوارض شهرداری و بودجه های دریافتی که برخی از منابع دولتی ترخیص می شود همه از بیت المال است و باید برپایه عدالت در میان مردم قائمشهر تقسیم شود جای سوال است چگونه بسیاری از کوچه ها و خیابان های شهر با مشکل عبور و مرور دست و پنجه نرم می کنند اما شهردار این شهر با آسفالت دوتا خیابان اصلی دم از نهضت آسفالت می زند؟! نهضت آسفالت از نامش مشخص است زمانی که همه کوچه های شهر و خیابان ها آسفالت شد شما می توانید از نهضت صحبت کنید اما وقتی که بسیاری از کوچه ها و خیابان های پر تردد همانند خیابان های بابل، تهران و ..... مشکل آسفالت دارند چگونه از نهضت آسفالت صحبت میکنید؟ آقای شهردار قائمشهر، هنوز اهالی کوچه های ظرافت، شرافت، سیدین و ... قائمشهر که از کوچه های پر تردد هستند با نبود آسفالت مناسب برای رفت و آمد گلایه دارند تا حالا پای درد و دل آنها نشسته اید؟ 

وضعیت آسفالت قائمشهر 2

شهرداری قائمشهر با شعار مدعی است که خیابان های پر تردد آسفالت شده است آیا به چهارشنبه بازار رفته اید، بازاری که در دل شهر قرار دارد آیا از مشکلات عبور و مرور مردم قائمشهر در این مسیر آشنا هستید؟ یکبار شده در روز بارانی چتری به دست بگیرید یا لااقل با ماشین شهرداری در خیابان ها و کوچه های این شهر بروید تا ببینید مردم در این روزهای بارانی چه مشکلاتی را تحمل میکنند؟ فراموش نکنید شما شهردار قائمشهر هستید و عدالت باید میان همه مردم این شهر یکسان باشد. اعضای شورای شهر به خوبی می دانند که بودجه ای برای لایحه ای اختصاص می دهند برای رفاه همه مردم شهر است نه خیابان و کوچه ای خاص!.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار