\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

نگاه امید شهر خسته به ساکت الهامی/تاکتیک جادویی از جیب اقای ناجی بیرون می آید

  • کد خبر: 2111104540
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1403 - 14:16

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم ملوان می رود و هواداران این تیم انتظار دارند شاگردان الهامی بتوانند با کسب سه امتیاز بازی از انتهای جدول جدا شوند.

به گزارش استناد نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران در حالی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را آغاز کرد که فصل گذشته با فراز و نشیب های بسیاری دست و پنجه نرم کرد و برای رهایی از سقوط همه تلاش خود را به کار برد تا در لیگ برتر باقی بماند. 

همه بر این باور بودند که لیگ جدید برای قرمزهای قائمشهری فصل جدیدی خواهد بود اما بعد از شش هفته همچنان نساجی مازندران در انتهای جدول قرار دارد و سستی و لغزش زیر پای شاگردان ساکت الهامی به شدت احساس می شود که اگر به خودشان نیایند این احتمال وجود دارد که به لیگ یک سقوط کنند. 

هرچند کارشناسان فوتبال معتقدند ساکت الهامی به خوبی می تواند شرایط تیم را احیا کند و همانطور که در فصل های گذشته این تیم گربه سیاه تیم های قدرتمند لیگ برتر بود و به قهرمانی سی و پنجمین دوره رقابت های جام حذفی رسید؛ امسال هم می تواند ببرهای مازندران را به اوج برساند. 

 برخی دیگر از دلسوزان این تیم مخالف چنین عقیده ای هستند و اعتقاد دارند اگر سرمربی نساجی مازندران در همین هفته های ابتدایی دست به کار نشود و تاکتیک تیم را تغییر ندهد این امکان وجود دارد که در پایان فصل پشیمان شود.

نساجی مازندران در این دوره از رقابت ها عملکرد مناسبی نداشت و در ۶ بازی اخیر نتوانست گلی به ثمر برساند و با ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. این تیم در فصل نقل و انتقالات توانست خریدهای نسبتا خوبی داشته باشد اما بازیکنان جدید نتوانستند تاکنون انتظار هواداران پر شور نساجی را برآورده کنند. 

نساجی مازندران در ۶ بازی اخیر خود سه مساوی و سه باخت داشت. همین آمارها به خوبی نشان می دهد که کادر فنی باید بر روی خط دفاع تمرکز بیشتری داشته باشد البته از خط حمله این تیم هم نباید غافل شویم که در ۶ بازی عملکرد خوبی نداشته اما نسبت به خط دفاعی عملکرد بهتری داشته است. 

نساجی چی ها در هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر در ۱۳ مهرماه به مصاف ملوان می رود. دربی شمال کشور که میان دو تیم ریشه دار برگزار می شود؛ قطعا جذابیت های بسیاری به همراه دارد.

 ملوان با ۱۳ امتیاز در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و وضعیت خیلی بهتری نسبت به نساجی مازندران دارد اما این نکته هم فراموش نشود که سکان تیم مازندرانی به عهده ساکت الهامی است. فردی که چندین بار ناجی تیم قائمشهری شد و در فصل های گذشته به عنوان سرمربی نساجی توانست در مقابل تیم های بالا جدولی عملکرد طوفانی و عجیبی به نمایش بگذارد.

 در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر شاگردان الهامی در مقابل استقلال به تساوی دو_دو رسیدند و آبی های پایتخت که برای سه امتیاز به زمین آمده بودن با تاکتیک های عجیب الهامی فقط توانستند یک امتیاز دریافت کنند. 

الهامی در هفته چهارم لیگ برتر بعد از باخت مقابل چادرملو اردکان از سمت خود کناره گیری کرد اما با پافشاری بازیکنان و کادرفنی یک بار دیگر به کار خود ادامه داد هرچند بسیاری از دوستداران فوتبال معتقدند اگر نساجی در مقابل تیم ملوان به نتیجه مورد نظر نرسد به سقوط نزدیک تر می شود و قطعا الهامی ببرهای مازندران را رها می کند. 

با این وجود سرنوشت مبهمی در انتظار نساجی مازندران است که اگر کادر فنی و بازیکنان تیم به خودشان نیایند این احتمال وجود دارد که هفته های تلخ و سختی برای نساجی چی ها سپری شود مخصوصا که بازی بعد ملوان آنها مقابل سپاهان اصفهان است که در صدر جدول قرار دارد و سودای قهرمانی در سر دارد .

 باید دید دیدار ملوان و نساجی برای امید شهر خسته چگونه خواهد بود؟ آیا استارت روزهای خوب با شاگردان ساکت الهامی زده می شود یا خیر؟!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار