لذت لبخند دانش آموزان نیازمند با توزیع ۱۶۰۰ بسته لوازم تحریر\

لذت لبخند دانش آموزان نیازمند با توزیع ۱۶۰۰ بسته لوازم تحریر

  • کد خبر: 2111104527
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1403 - 11:37

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری برای یکهزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت پوشش لوازم التحریر توزیع شده است، گفت: ۷۰۰ میلیون تومان در این بخش هزینه شده است.

جمال یعقوبی روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه پنج هزار و ۷۰۰ خانوار و حدود ۹ هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند، افزود،: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد برگزاری جشن عاطفه ها بوده است که در قالب پوشاک و لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند کمک شده است.

وی از توزیع ۱۰ هزار پاکت برای جمع آوری کمک های دانش آموزی در بین مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام در جهت ترویج انفاق و نوع دوستی بین دانش آموزان بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) قائمشهر خاطرنشان کرد: این کمک ها با هماهنگی مدارس و کمیته امداد و آموزش و پرورش بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش توزیع می شود.

یعقوبی با اعلام اینکه با کمک خیرین و مراکز نیکوکاری برای یکهزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت پوشش لوازم التحریر توزیع شده است، گفت: ۷۰۰ میلیون تومان در این بخش هزینه شده است و با کمک خیرین و انعقاد قرارداد با کفش ملی ۷۰ نوع مدل کفش بین ۴۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی توزیع و هزینه این کفش ها ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با کمک مراکز نیکوکاری و خیرین مبلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد قائمشهر با اعلام اینکه سال گذشته ۱۲۰ دانش آموز به عتبات عالیات اعزام شدند افزود: بنا است تا امسال ۸۰ نفر نیز به این سفر معنوی اعزام شوند.

یعقوبی اضافه کرد: یکهزار و ۶۰۰ دانش آموز و ۱۸۷ دانشجو تحت پوشش این نهاده بوده و به دانشجویان ۲ تا ۶ میلیون تومان کمک های بلاعوض برای هر ترم پرداخت می شود و همچنین ۲۰۰ میلیون تومان وام دانشجویی به دانشجویان تحت پوشش پرداخت شده است.

وی در پایان از پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام های قرض الحسنه به مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام ودیعه مسکن نیز به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار