بازارچه محلی شارقلت لفور افتتاح شد/ ایجاد بازارچه منجر به رونق اقتصادی می شود\
  • با حضور استاندار مازندران؛

بازارچه محلی شارقلت لفور افتتاح شد/ ایجاد بازارچه منجر به رونق اقتصادی می شود

  • کد خبر: 2111104455
  • چاپ
  • انتشار: 24 مرداد 1403 - 19:12

استاندار مازندران در افتتاح بازارچه محلی شارقلت لفور با اعلام اینکه این فضا برای بازدید و خرید مسافران و افراد مهیا شده است ، گفت که ایجاد چنین فضاهایی منجر به رونق اقتصادی گوناگونی خواهد شد.

به گزارش استناد نیوز، یوسف نوری روز چهارشنبه در افتتاح بازارچه سنتی دهستان لفور در " شارقلت" در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه منطقه لفور در سوادکوه شمالی باتوجه به سد البرز و منظر زیبا ظرفیت خوبی در استان دارد ، افزود : روستائیان مردم دامپرور و کشاورزی هستند که با سختی و مشقت در راستای امنیت غذایی کشور فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی در بازارچه‌ها ارائه شود، گفت: چنین فضایی مهیا شد تا با حضور افراد و مسافران شاهد رونق اقتصادی گوناگونی در این منطقه باشیم .

استاندار مازندران ، در پایان تاکید کرد: دو توصیه دارم توصیه اول اینکه اصالت‌ها را حفظ کنیم هر صنایعی یا محصولات که ارائه می‌شود اصیل منطقه باشد و هویت اینجا تقویت شود،دوم اینکه از طریق سامانه‌ها برای گرفتن تسهیلات می‌توانند اقدام کنند تا رونق بیشتری در سالی که رونق تولید است داشته باشیم.‌

استاندار مازندران به همراه معاون اقتصادی استانداری مازندران، فرماندار سوادکوه شمالی و مسئولین از مجتمع گردشگری در " اندارگلی" سوادکوه شمالی دیدن کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار