تاکید عمران عباسی بر تعامل سازنده مجلس و دولت در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور\

تاکید عمران عباسی بر تعامل سازنده مجلس و دولت در دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور

  • کد خبر: 2111104440
  • چاپ
  • انتشار: 17 مرداد 1403 - 18:52

عمران عباسی کالی، نماینده مجلس دوازدهم در دیدار با شهرام دبیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور بر تعامل سازنده مجلس و دولت در مسیر توسعه کشور و برون رفت از چالش های موجود تاکید کرد.

به گزارش استناد نیوز؛ نماینده قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به نگاه دولت در معرفی اعضای کابینه و وزرای پیشنهادی، افزود: استفاده از افراد توانمند در دولت با تاکید بر تخصص گرایی و شایسته سالاری قطعا مورد حمایت مجلس شورای اسلامی واقع خواهد شد و بر وفاق بین مجلس و دولت می افزاید.

نماینده قائمشهر در مجلس دوازدهم، ادامه داد: مجلس و دولت باید دست به دست هم دهند تا به انتخاب مردم ارج نهاده و امیدی که در کشور برای حل مشکلات ایجاد شده است را تقویت و در جهت بهبود شرایط اقتصادی جامعه که مورد تاکیدات مقام معظم رهبری قرار دارد گام برداریم.

عمران عباسی کالی در پایان با تاکید بر نقش مهم و وظیفه سنگین شهرام دبیری در رفع دغدغه‌های برخی نمایندگان، گفت: انتخابات تمام شد و باید از فضای انتخاباتی فاصله بگیریم و هر فردی در هر مسئولیتی که برعهده دارد فارق از نگاه های جناحی برای موفقیت دولت چهاردهم در حل مشکلات مردم و به تبع آن افزایش مشارکت اجتماعی در آینده اقدام نماید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار