پرداخت یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مازندرانی\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

پرداخت یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان مازندرانی

  • کد خبر: 2111104435
  • چاپ
  • انتشار: 15 مرداد 1403 - 18:01

مدیر کل کمیته امداد مازندران از رونمایی ۱۰ هزار فرصت شغلی با حضور استاندار و شورای سرمایه‌گذاری و اقتصادی استان در سال گذشته خبر داد و گفت : بالغ بر یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان و نیازمندان دهک پایین تر از ۶ پرداخت شده است .

دکتر میثم معافی روز دوشنبه در گفتوگوی اختصاصی با استناد نیوز با اعلام اینکه در سال جاری تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال در سطح این استان جذب شده است ، افزود: حدود ۷۰ درصد تسهیلات به سرپرست خانوار مددجویان کمیته امداد پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان طی پنج سال ناظران ما مرحله به مرحله رصد را انجام می دهند ، گفت: این نظارت ها تا تثبیت مرحله شغلی ادامه خواهد داشت و طبق این نظارت ها با کمترین انحراف در ایجاد اشتغال مواجه می شویم.

مدیر کل کمیته‌ امداد مازندران از برگزاری راهیان پیشرفت اردوهای کسب و کار در حوزه دانش آموزان تحت پوشش این نهاد خبر داد و افزود: هدایت تحصیلی برای شرکت در شاخه های فنی و حرفه ای و کار و دانش برای دانش آموزان نیز صورت می‌گیرد.

معافی مهم ترین عمده مشکلات را در زمینه کسب مهارت افراد اعلام کرد و اظهار داشت: فرصت های شغلی مهیا بوده و مهم ترین مساله برای جذب اشتغال کسب مهارت برای مددجویان بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه فرصت های شغلی در شهرک ها و شرکت ها توسط سرمایه گذاران ایجاد شده است، گفت: مددجویان ما در قالب کاریابی در این مجموعه ها مشغول به کار می شوند و کسب درآمد می کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار