جوانان بیکار بالای ۱۸ سال می توانند عضو صندوق بیمه عشایر شوند\
  • مدیر صندوق بیمه اجتماعی مازندران؛

جوانان بیکار بالای ۱۸ سال می توانند عضو صندوق بیمه عشایر شوند

  • کد خبر: 2111104433
  • چاپ
  • انتشار: 15 مرداد 1403 - 11:24

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران با تاکید براینکه جوانان بالای ۱۸ سال که شغلی ندارند می توانند به عضویت این صندوق درآیند گفت که اگر این افراد در آینده مشغول به کار شدند می توانند انتقال سوابق بیمه را از طریق کارفرمای خود انجام دهند.

محمد اسفندیاری روز دوشنبه در گفتوگوی اختصاصی با استناد نیوز با اعلام اینکه ثبت نام رایگان مادران ۳ فرزند و بیشتر برای عضویت در این صندوق طبق قانون ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام می شود، افزود: در گام اول به مادرانی که فرزند آخر آنان متولد بعد از سال ۱۳۹۶/۱/۱  باشند می توانند به عضویت رایگان این صندوق در آیند.

وی از نام نویسی ۵ هزار مادر در این صندوق خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر یکهزار نفر بیمه صندوق عشایری و روستایی شدند و بیمه شدن دیگر افراد همچنان ادامه دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر مازندران با اشاره به اینکه مازندران در اجرای این طرح جزو استان های برتر کشور بوده است، اظهارداشت: در حوزه جذب بیمه شدگان نیز در کشور جزو استان های برتر بوده ایم .

اسفندیاری اضافه کرد: قریب به ۱۶۰ هزار نفر در سطح استان تحت پوشش این بیمه قرار دارند و در وفاداری بیمه و همچنین تمدید حق بیمه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده ایم .

وی با بیان اینکه کشاورزان و افراد غیرساکن در روستا نیز می توانند به عضویت صندوق درآیند، افزود: شهروندان با شرایط سنی ۱۸ تا ۵۰ سال و با پرداخت ۳۰ درصد حق بیمه می توانند به عضویت این صندوق در آیند و ۷۰ درصد نیز توسط دولت پرداخت می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر مازندران با تاکید براینکه جوانان بالای ۱۸ سال که شغلی ندارند می توانند به عضویت این صندوق درآیند گفت که اگر این افراد در آینده مشغول به کار شدند می توانند انتقال سوابق بیمه را از طریق کارفرمای خود انجام دهند.

اسفندیاری تصریح کرد : رانندگان حمل و نقل شهری ، ورزشکاران ، صیادان، مشاغل خانگی. مربیان قرآنی ، دکل بندان و مربیان دارای کارت مهارت فنی و حرفه ای و قالیبافان ساکن روستا نیز می توانند از مزایای این صندوق بهره مند شوند.

وی در پایان گفت: شهرستان های بابل ، ساری و آمل دارای بیشترین عضویت بیمه شده در صندوق بیمه عشایری و روستایی هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار