گفتگو\
جمع آوری ۴۹ میلیارد تومان فطریه در سال گذشته

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره ) مازندران با اعلام اینکه ۱۲۳ میلیارد تومان زکات در سال گذشته جمع آوری شد، گفت: سهم فطریه جمع آوری شده سال گذشته ۴۹ میلیارد تومان بوده است.

تخصیص بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای بخش مرکزی جویبار

بخشدار مرکزی جویبار از اختصاص ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و گفت : اجرای طرح هادی در چند روستای بخش مرکزی با مشارکت مردم و بنیاد مسکن در حال انجام است.

عمران عباسی: تهدیدهای حمل و نقل ریلی را باید به فرصت تبدیل کرد

عمران عباسی کالی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره توسعه حمل و نقل در راستای ارتقای اقتصاد کشور صحبت کرد.

اولین مرکز پرورش صنعتی زالو در قائمشهر راه اندازی می شود

رئیس اداره شیلات شهرستان قائمشهر از راه اندازی اولین مرکز پروش صنعتی زالو در روستای افراکتی این شهرستان خبر داد که ظرفیت تولید 400 هزار قطعه را دارد.

پایان رکود 10 ساله ساخت سالن ورزشی ارطه

سالن ورزشی چند منظوره شهر ارطه در سال 1392 عملیات اجرایی آن آغاز شد و بعدها به دلایلی همچون کمبود اعتبار ساخت آن با کندی مواجه شد.اما با عزم  و همت مسوولان و تزریق اعتبار مورد نیاز این طرح به مراحل پایانی رسیده است و در لیست طرح های قابل بهره برداری دهه فجر امسال قرار دارد.

۷۵ درصد معتکفین قائمشهر را جوانان تشکیل میدهند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر، گفت: بیش از ۷۵ درصد معتکفان این شهرستان را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند .

سفر شیرین به روستای ریکنده قائمشهر

تولید شکر محلی مازندران که با نام لَلِه شیرین یا شکر قرمز معروف است زمانی نه چندان دور بنا به دلایلی از جمله سختی در کشت و بازار فروش نداشتن می رفت که رو به فراموشی رود اما اقدامات مسوولان در روستای ریکنده قائمشهر که از جمله مهمترین نقاط در تولید این محصول به شمار می رود، باعث شده تا میزان کشت و تولید این محصول افزایش یابد.

نهادینه شدن رفع دغدغه شهروندان قائمشهر سرلوحه کار شهرداری

شهرداری به عنوان یکی از مهمترین نهادهای خدمات رسان در جامعه به شمار می رود که برای این منظور اجرای طرح هایی را در دستور کار قرار می دهد؛‌از این رو شهرداری قائمشهر ضمن اجرای طرح های عمرانی که بدنبال رفع نقاط کور مشکلات چندین ساله شهروندان است از دیگر طرح ها در حوزه مبلمان و زیباسازی شهر نیز غافل نمانده است.

تزریق اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی و روغن کاری چرخ چهار واحد صنعتی قائمشهر

در سفر شهرستانی استاندار مازندران به قائمشهر و بیان و بررسی مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان اکنون بعد از گذشت چند ماه از این سفر با تخصیص اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی گره از مشکلات چهار واحداین شهرستان باز شد.

پیرتکیه نگینی در دل موسی کلای شهرستان سیمرغ

 آنچه از متولیان و پیرمردان سینه به سینه نقل شده روستای موسی کلا در زمان قدیم دارای هفت تکیه بوده است و چون قدمت تاریخی این تکیه نسبت به تکایای دیگر بیشتر بوده به همین مناسبت پیرتکیه گفته اند و از آن زمان تاکنون با گذشت زمان همچنان این مکان پایگاه برگزاری بسیاری از برنامه هااست.

مسابقه جهانی ، آزمون پیش روی کبدی کار مازنی

سرکل کبدی یکی از رشته های ورزشی که در آن ورزشکاران مازندران در سطح ملی افتخارآفرین هستند،میثم قنبری ازجمله نام آوران مازنی این رشته است. 

تلاش شمشیربازان قائمشهر برای تصاحب عناوین بیشتر

مسابقات قهرمانی کشوری شمشیربازی طی ماههای آینده با حضور سرشناسان این رشته ورزشی در تهران برگزار می شود و شمشیربازان قائمشهری به عنوان مدعیان تصاحب عناوین در این رقابت ها درحال آماده سازی هستند.

زورخانه، نمایش قدمت و اعتبار ورزش ایرانی اسلامی

 زورخانه ، ورزش آمیخته با آموزه های دین اسلام بیش از هفت هزار سال قدمت دارد. 

پرچم کتابخوانی قائمشهر بالاست/بیش از پنج هزار قائمشهری عضو کتابخانه هستند

تعداد اعضای فعال کنابخوان به عنوان پارامتری برای میزان گرایش افراد یک روستا ، یک شهر و یک استان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی به شمار می رود و قائمشهر با داران بودن پنج هزار و یکصد عضو در این شاخص وضعیت قابل قبولی دارد..

ردپای پررنگ اداره صنعت قائمشهر در رونق مشاغل خانگی/ پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به ۴۳ نفر در قائمشهر

کمک به رونق مشاغل خانگی در کشور با پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین در حال انجام است و از بین سازمان ها و نهادهای متولی معرفی متقاضیان دریافت این نوع تسهیلات ، صنعت،‌معدن و تجارت قرار دارد.

باغدار موسی کلایی؛ استفاده حداکثری از ظرفیت گلخانه برای تولید انواع محصولات

مازندران همواره به داشته های باغی و کشاورزیش معروف و مطرح است اما اینکه برخی افراد با توان بالا و بکارگیری شیوه ها و روش های منحصر بفرد توانسته اند در این زمینه گل بکارند جای بسی خرسندی دارد.

صفحه1 از3

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار