گفتگو\
دامداران همواره محافظ مراتع هستند/تشکل های دامپروری بعنوان بنگاه اقتصادی دیده نشوند

مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری سوادکوه با گلایه از منابع طبیعی در طرح خروج دام از مراتع گفت: دامداران همواره محافظ مراتع هستند و در این راستا باید قداست تولید کننده حفظ شود.

اقدامات ارزشمند بخشدار تالارپی سیمرغ در ۱۶ روستا

بخشدار تالارپی از شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه چهار کیلومتر طرح تعریض جاده کیاکلا به بابل در حال انجام است، گفت : زیرسازی و آسفالت ۷۰۰ متر روستای شیرخوارکلا با همکاری بنیاد مسکن، دهیاری و شورای روستا و بخشداری انجام شده است.

نهاده های دامی به صورت مدت دار از طریق دولت در اختیار دامداران قرار گیرد/مناسب سازی قیمت برخی از نهاده ها در دولت سیزدهم

مدیر عامل شرکت تعاونی عشایری صنعت دامپروری بابل با بیان اینکه این انتظار از دولت می رود تا نهاده ها را مدت دار در اختیار ما بگذارد، گفت : اگر نهاده ها مدت دار و بدون سود از طریق دولت در اختیار واحدهای دامداری قرار گیرد ما تولیدکنندگان به سود مناسب می رسیم و قیمت گوشت نیز در کشور مناسب خواهد شد.

از ابتدای امسال ۸۰۳ میلیارد ریال زکات در مازندران جمع آوری شده است

رئیس اداره زکات کمیته امداد مازندران مبلغ جمع آوری شده زکات تاکنون را ۸۰۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال زکات واجب ، ۷۴۳ میلیارد ریال زکات مستحب، زکات فطریه عام سادات ۴۵۵ میلیارد ریال و کفارات ۳۲ میلیارد ریال جمع آوری شده است.

نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر؛

نماینده مردم شهرستان های قائمشهر، جویبار، سوادکوه ، سوادکوه شمالی و سیمرغ با اعلام اینکه در مازندران نباید از کمبود آب و چالش های پیش روی آن صحبت شود، گفت: این چالش در منطقه جویبار بیشتر بوده و در چند سال اخیر زندگی مردم را با مشکل مواجه کرده است اما از طریق سد آیت الله صالحی مازندرانی می توانیم این کمبود را به حداقل برسانیم.

در ترویج و تبلیغ آموزش های فنی و حرفه ای ضعیف عمل کرده ایم

معاون فنی آموزشی سازمان فنی و حرفه ای مازندران با اعلام اینکه در بحث تبلیغ آموزش های فنی و حرفه ای بسیار ضعیف عمل کرده ایم، گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم هزینه خانواده ها در آموزش های مهارتی یک سرمایه بزرگ برای آینده فرزندان آنان خواهد بود.

خدمات توان افزایی و مهارت آموزی رسالت مهم سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی است/ فعالیت ۴۲ مرکز خدمات غيردولتي صدور مجوز در مازندران

رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران با اشاره به اینکه مهارت کافی و تخصصی در دانشگاه ها به دانش آموختگان داده نمی شود، گفت: خدمات توان افزایی و مهارت آموزی یکی از رسالت های مهم این سازمان بوده و در سال جدید سعی داریم تا به سمت مهارت محوری و دانش مزد محوری برویم تا دانش آموختگان بخش کشاورزی براساس دانش و فناوری خود خدمات ارائه دهند .

ارائه ارز ترجیحی و واگذاری به بخش خصوصی راهکار حل مشکلات دامداران است/ وضعیت دام استان با مدیریت مسئولان حوزه توزیع نهاده های دامی و امور دام مطلوب شد

رئیس هیات مدیره دامداران صنعتی ساری با اعلام اینکه اگر یارانه ارز ترجیحی در اختیار دامدار و تولیدکنندگان قرار گیرد قطعا تولیدات مورد نیاز کشور تولید و حتی صادرات نیز در این بخش خواهیم داشت ،گفت : اگر کارها به بخش خصوصی واگذار شود قطع یقین کارها بهتر به سرانجام می رسد .

بهبود وضعیت توزیع آب شرب مناطق کمتر برخوردار الویت برنامه های دولت شهید رئیسی بود

مدیر آبفا شهرستان جویبار به هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی زیرساخت های آب و فاضلاب جویبار در دولت شهید رئیسی اشاره ای کرد و گفت : در دولت شهید رئیسی برای بهبود وضعیت توزیع آب شرب این شهرستان اقدامات موثری صورت گرفته است.

رتبه نخست مازندران در تنوع تولیدات عسل/گلایه زنبورداران از وجود عسل های تقلبی در بازار

مدیر عامل اتحادیه زنبورداران استان مازندران یکی از مشکلات مهم زنبورداران را تهیه شکر که تنها نهاده مورد نیاز بوده، اعلام کرد و گفت : وجود عسل های تقلبی در بازار که متاسفانه متولی خاصی برای بررسی این موضوع وجود ندارد یکی از چالش های جدی برای زنبورداران تبدیل شده است .

مخالف مصوبه دولت هستیم/ انتظار داریم مصوبه هیات دولت درباره حقوق بازنشستگان تجدید نظر شود

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اعلام اینکه همانند مصوبه شورای عالی کار ما با مصوبه دولت نیز مخالف هستیم ، گفت: انتظار داریم تا در مصوبه شورای عالی کار و مصوبه هیات دولت که حقوق بازنشستگان مطرح است، تجدید نظر شود .

ثبت نام بیش از ۳ هزار نفر در طرح مادران ۳ فرزند غیرشاغل در مازندران

مدیریت صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مازندران با اعلام اینکه به موجب ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طرح بیمه رایگان مادران دارای بیش از ۳ فرزند در حال انجام است گفت : مادرانی که فرزند سوم آنها متولد یکم فروردین ماه سال ۹۶ باشند می توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند.

مردم مازندران بیش از ۵۶ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: مردم این استان از عید فطر تاکنون بیش از ۵۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطریه به صورت نقدی و کالایی پرداخت کردند. 

جمع آوری ۴۹ میلیارد تومان فطریه در سال گذشته

رئیس اداره زکات کمیته امداد امام خمینی (ره ) مازندران با اعلام اینکه ۱۲۳ میلیارد تومان زکات در سال گذشته جمع آوری شد، گفت: سهم فطریه جمع آوری شده سال گذشته ۴۹ میلیارد تومان بوده است.

تخصیص بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی روستاهای بخش مرکزی جویبار

بخشدار مرکزی جویبار از اختصاص ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و گفت : اجرای طرح هادی در چند روستای بخش مرکزی با مشارکت مردم و بنیاد مسکن در حال انجام است.

عمران عباسی: تهدیدهای حمل و نقل ریلی را باید به فرصت تبدیل کرد

عمران عباسی کالی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی درباره توسعه حمل و نقل در راستای ارتقای اقتصاد کشور صحبت کرد.

صفحه1 از3

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار