مشی حرکت ما اتمام پروژه های نیمه کاره در مرکز استان است\
  • فرماندار ساری :

مشی حرکت ما اتمام پروژه های نیمه کاره در مرکز استان است

  • کد خبر: 2111104418
  • چاپ
  • انتشار: 10 مرداد 1403 - 09:54

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه تلاش میکنیم تا با شفافیت و تلاش شبانه روزی به نفع مردم و در جهت عمران و آبادانی در مرکز استان گام برداریم، گفت:مشی حرکت ما در این شهرستان تلاش در جهت اتمام پروژه های نیمه تمام و تحقق عینی نهضت مردمی خدمت رسانی بی منت به نفع مردم است.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام محرم و با گرامیداشت یادو خاطره شهید جمهور و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای دولت چهاردهم گفت: شاخصه های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر ساده زیستی، مردمگرایی، اخلاق مداری و مدیریت در میدان بود و ما نیز باید با الگو گیری از ایشان در همین مسیر حرکت کنیم.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه طرح های مختلفی در بخش های عمرانی، خدماتی، تولیدی و صنعتی آماده شده است که طی هفته دولت سال جاری افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد گفت:هفته دولت پیش‌رو نمایش دستاوردهای دولتِ شهید جمهور و تبیین عملی کلیدواژه های دولت چهاردهم یعنی قانون. عدالت و انصاف برای ایران است.

فرماندار ساری با بیان اینکه تلاش میکنیم تا با شفافیت و تلاش شبانه روزی به نفع مردم و در جهت عمران و آبادانی در مرکز استان گام برداریم گفت:مشی حرکت ما در شهرستان ساری تلاش در جهت اتمام پروژه های نیمه تمام و تحقق عینی نهضت مردمی خدمت رسانی بی منت به نفع مردم است.

محمدعلی نوبخت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) که فرمودند موفقیت رئیس‌جمهور و دولت جدید موفقیت همه ماست افزود: شهید جمهور حضرت آیت الله دکتر رییسی در همه سنگرهای مسئولیت تجلی خدمت متواضعانه و عادلانه را توامان با کار و تلاش شبانه روزی را از خود به یادگار گذاشت و دولت چهاردهم نیز قطعاً در ادامه مسیر خدمت دولت سیزدهم حرکت خواهد کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار