پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کار آفرینی\

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته ملی مهارت و روز ملی کار آفرینی

  • کد خبر: 2111104407
  • چاپ
  • انتشار: 06 مرداد 1403 - 10:23

یوسف نوری، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی هفته ملی مهارت و روز ملی کار آفرینی را تبریک گفت.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، متن پیام استاندارمازندران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ششم مرداد در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته ملی مهارت و روز ملی کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نام‌گذاری شده است.

 

امروزه؛ مهارت های فنی و آموزش و ترویج آنها می تواند در توسعه اقتصادی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال پایدار و مولد و تحقق اقتصاد مقاومتی نقشی مهم ایفا کند.

 

رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان متولی اصلی آموزش های مهارتی، با اجرای برنامه های هدفمند برای نسل امروز و آینده، با هم افزایی دانش و صنعت، گسترش امیدآفرینی و خودباوری در راستای اشاعه و گسترش شناساندن ارزش واقعی مهارت آموزی در سطوح مختلف جامعه به خصوص جوانان جویای کار، سهم به سزایی در کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت.

 

امید است با توجه به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ‹‹ جهش تولید با مشارکت مردم ›› در راستای آموزش و تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز جامعه در بخش‌های مختلف گام‌های ارزشمندی برداشته شود.

 

اینجانب، فرا رسیدن ششم مرداد روز ملی کار آفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته ملی مهارت را به کلیه تلاشگران و دست اندرکاران عرصه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در استان مازندران تبریک وتهنیت می گویم و توفیق روز افزون همگان را در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق سیاستهای دولت مردمی در جهت ارائه خدمات آموزشی و مهارت افزایی با هدف کار آفرینی و رونق اشتغال از خداوند متعال مسألت دارم.

 

یوسف نوری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار