پنجشنبه‌های شهدایی به میزبانی اهالی روستای پارسی در شهرستان سوادکوه برگزار شد\

پنجشنبه‌های شهدایی به میزبانی اهالی روستای پارسی در شهرستان سوادکوه برگزار شد

  • کد خبر: 2111104405
  • چاپ
  • انتشار: 04 مرداد 1403 - 16:18

پایه گذار پنجشنبه‌های شهدایی و شب‌های روایتگری از برگزاری این برنامه در روستای پارسی سوادکوه به مناسبت سالروز عملیات مرصاد خبر داد.

به گزارش استناد نیوز از سوادکوه، به مناسبت سالروز عملیات مرصاد برنامه پنجشنبه‌های شهدایی هیئت مذهبی علقمه به میزبانی اهالی روستای پارسی شهرستان سوادکوه بر سر مزار شهید "جعفر بخشیان" یکی از شهدای عملیات مرصاد برگزار شد.

باقر رزاق‌زاده رئیس هیئت مذهبی علقمه با بیان اینکه برنامه " پنج‌شنبه‌های شهدایی" فرصتی برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهداست، گفت: در چند سالی که این برنامه را برگزار می‌کنیم همواره هدف ما ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و قرار گرفتن در مسیر شهدا بوده است.

وی افزود: با توجه به سالروز عملیات مرصاد و سالگرد "شهید جعفر بخشیان" که یکی از شهدای این عملیات بود یادبودی بر سر مزار این شهید گرانقدر در روستای پارسی شهرستان سوادکوه برگزار کردیم تا ضمن گرامی داشت یاد و نام این شهید و دیگر شهدا، یادآوری شور حماسه‌ را به اتفاق خانواده شهدا، جانبازان و مردم منطقه داشته باشیم. 

رزاق‌زاده اظهار داشت: تلاوتی از قرآن کریم،عطر افشانی مزار شهدا،روایتگری پدر، مادر و برادر این شهید، دیگر خانواده‌های شهدا و دوستان شهید به همراه سخنرانی و شعرخوانی بخشی از این مراسم بوده که بصورت زنده و چند رسانه‌ایی برگزار شد تا این برنامه‌های شهدایی خصوصاً روایتگری‌ها، الگویی برای نسل امروز و هدایت در مسیر صحیح باشد.

مسئول هئیت علقمه مازندران تصریح کرد: بیان خاطرات از شهدا و توصیف زندگی‌‌شان، دل‌های بسیاری را بیدار و سبک زندگی شهدایی را ترویج می‌دهد.

پایه گذار پنجشنبه‌های شهدایی و شب‌های روایتگری، افزود: انشاالله به زودی با تصمیماتی که اتخاذ گردید برنامه روایتگری را بصورت ویژه با خانواده شهدا، جانبازان وایثارگران با همکاری اصحاب رسانه و فعالین مجازی برگزار خواهد شد تا به پاس دلاوری‌ها و جان گذشتگی‌ این دلیران جبهه جنگ،خاطرات آنها تا ابد برایمان خاص باقی بماند.

 

 

انتهای پیام /



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار