اجرای طرح هادی نیازمند اعتبار ویژه دولتی/اعتبار قطره چکان برای ساخت بوستان سراج محله\

اجرای طرح هادی نیازمند اعتبار ویژه دولتی/اعتبار قطره چکان برای ساخت بوستان سراج محله

  • کد خبر: 2111104403
  • چاپ
  • انتشار: 04 مرداد 1403 - 11:25

رئیس شورای روستای سراج محله پایین رود پشت بخش مرکزی جویبار خواستار حمایت های بیشتر دولت برای اجرای طرح هادی در روستاها شد و در ادامه وضعیت آب شرب روستا را نسبت به گذشته مطلوب ارزیابی کرد و‌گفت: خوشبختانه با پیگیری فرماندار ، بخشدار مرکزی و اداره آب شهرستان وضعیت آب شرب این روستا بهتر شده است.

شورا روستای سراج محله پایین رودپشت بخش مرکزی جویبار روز پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز از اجرای طرح هادی در این روستا به طول ۶ کیلومتر خبر داد و گفت: متاسفانه یکی از مشکلات پیش روی اجرای طرح هادی این بوده که برخی از شرکت های خدمات رسان برای اجرای طرح های خود موجب شکستگی آسفالت می شوند به طور نمونه لوله های آب این روستا بسیار فرسوده بوده و در آینده ای نزدیک باید تعویض لوله های آب نیز در این روستا صورت گیرد.

رمضان علی رنجبر یکی دیگر از مشکلات این روستا را جابه جایی تیر چراغ برق اعلام کرد و گفت : از دستگاه های متولی این انتظار را داریم که به دهیاری و شورای روستا در اجرای این امر کمک کنند چرا که مردم توانایی لازم برای مشارکت در اجرای این طرح را ندارند.

وی با بیان اینکه نیازمند مساعدت لازم دولت برای اجرای طرح هادی در روستای سراج محله هستیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجرای این طرح در مراحل اولیه قرار دارد .

شورای روستای سراج محله در ادامه به مشکل کم آبی این روستا در سال های گذشته اشاره ای کرد و افزود: خوشبختانه با پیگیری و مساعدت های فرمانداری ، بخشدار مرکزی و اداره آب این شهرستان وضعیت آب شرب در این روستا بسیار مطلوب شده است .

دهیار روستای سراج محله پایین رودپشت بخش مرکزی جویبار در این گفت‌وگو با اعلام اینکه بوستان سراج محله در حال اجرا است، گفت: تاکنون برای ساخت این بوستان ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است و برای تکمیل آن به اعتبار ویژه ای نیاز است‌.

شعبان اسماعیلی مساحت این بوستان را یکهزار و ۵۰۰ متر بیان کرد .

وی به سالن ورزشی چند منظوره این روستا اشاره ای کرد و گفت : سالن ورزشی این روستا که سال ۹۳ مورد بهره برداری قرار گرفت در حال حاضر نیازمند تعمیر و بازسازی در سقف و کفپوش آن بوده که نامه نگاری های مورد نیاز به اداره کل ورزش صورت گرفته اما هنوز پاسخ مناسبی دریافت نکردیم .

دهیار روستای سراج محله با اعلام اینکه اجرای طرح هادی در این روستا آغاز شده خاطر نشان کرد: همزمان افزایش بافت طرح هادی روستای سراج محله در دستور کار قرار دارد .

اسماعیلی در پایان به زمین ۵۴ هکتاری در کنار این روستا اشاره ای کرد و گفت: در حال پیگیری هستیم تا این زمین در اختیار شورا و دهیاری روستا فرار بگیرد چرا که این زمین می تواند منبع درآمدی برای اجرای پروژه های عمرانی این روستا باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار