توزیع کالای اساسی در قالب کمک مومنانه در سوادکوه\

توزیع کالای اساسی در قالب کمک مومنانه در سوادکوه

  • کد خبر: 2111104390
  • چاپ
  • انتشار: 30 تیر 1403 - 20:58

در راستای کمک مومنانه ۸ سری کالای اساسی شامل ۵ قلم لوازم به مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان در سوادکوه توزیع شد .

به گزارش استنادنیوز از سوادکوه ؛سرهنگ جواد پیوند فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه در حاشیه مراسم توزیع کالای اساسی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام در این مورد، گفت: امروز ۸ سری کالای اساسی مورد نیاز نیازمندان شهرستان توزیع شد به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان که در قرارگاه محرومیت‌زدایی استان متشکل از کمیته امداد، بسیج سازندگی و خیرین تهیه و به توفیق الهی توزیع شد.

سرهنگ پیوند، یادآور شد: لازم به ذکر است که در سال گذشته نیز به همت قرارگاه محرومیت‌زدایی ۲۷ سری کالای اساسی شامل ۵ قلم لوازم ضروری به ارزش ۲ و نیم میلیارد تومان تهیه و در شهرستان توزیع شده بود.

وی اظهار داشت: در حال نیز پشت نوبتی دریافت کالا نداریم و هر زمانی نیاز باشد و خانواده‌ایی درخواست دهد در کمترین زمان اهدا می‌شود و از کمیته‌امداد، بسیج سازندگی و خیرین شهرستان و استان تشکر می‌کنم.

رضا مومنی رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه نیز در گفت و گویی با بیان اینکه کمیته امداد در ۳۹ سرفصل به ولی نعمتان خود خدمت‌رسانی می‌کند، یادآور شد: یکی از خدمات توزیع کالاهای ضروری منزل برای نیازمندان هست که در این راستا سال گذشته ۲۷ سری شامل ۵ کالای اساسی یخچال، تلویزیون، جارو برقی، ماشین لباسشویی و اجاق گاز تحویل جامعه هدف داده شد.

وی عنوان کرد: این ۲۷ سری با مشارکت بسیج سازندگی، کمیته امداد و خیرین توزیع شده بود که بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان شده بود.

مومنی با بیان اینکه این نوع خدمات در سال جاری نیز ادامه دارد، گفت: با توجه به ایام محرم کمک مومنانه در قالب ۸ سری لوازم ضروری منزل شامل ۵ قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، جارو برقی، لباسشویی و اجاق گاز تحویل جامعه هدف داده شد.

رئیس کمیته امداد سوادکوه، عنوان کرد: این ۸ سری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان است و با مشارکت بسیج سازندگی، سپاه، کمیته امداد و خیرین است که نقش عمده‌ای از این خدمات به مددجویان را انجام می‌دهند.

وی افزود: در ماه‌های آینده نیز ۴ سری دیگر توزیع خواهد شد و مطمئناً این میزان افزایش خواهد داشت.

مومنی یادآور شد: امسال متقاضیان لوازم ضروری منزل پشت نوبتی نداریم و به محض تحویل مدارک لوازم تحویل داده می‌شود، برای هفته دولت نیز رزمایش توزیع لوازم ضروری منزل خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار