شور حسینی در بین جوانان غوغا می کند/ اعزام ۵۰ مبلغ از قم به قائمشهر\

شور حسینی در بین جوانان غوغا می کند/ اعزام ۵۰ مبلغ از قم به قائمشهر

  • کد خبر: 2111104379
  • چاپ
  • انتشار: 21 تیر 1403 - 07:18

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قائمشهر از حضور پرشور و‌ چشمگیر جوانان و‌ کودکان در مجالس عزاداری امام حسین (ع)خبر داد و گفت: شعار امسال هیات های مذهبی در سراسر کشور با عنوان آزادگان عالم در خیمه حسینند،بوده است .

حجت الاسلام داود چمانی روز پنج شنبه در گفتگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه موضوع مقاومت و‌ پایداری در شعار امسال، از خصوصیات بارز آزادگان عالم بوده است، اظهار داشت: این موارد از نکات مهم و‌ ارزشمند قرآنی بوده و یکی از موضوعات مهم در بعد پیروزی انقلاب اسلامی است که مردم ایران با مقاومت ‌ پایداری مقابل دشمنان ابستادگی کرده اند.

وی بیان کرد: ایران اسلامی همواره به عنوان یک نظام سربلند، حکومت عزتمند ‌‌مردم سازش ناپذیر ؛ در برابر دشمنان اسلام ایستادند .

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان قائمشهر در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از برنامه های این ایام توسط مبلغین شهرستانی و اعزامی از قم برگزار می شود، افزود: حدود ۵۰ مبلغ از قم اعزام شده اند و در مجموع در ۲۰۰ مساجد ‌و حسینیه ها این مبلغین مشغول فعالیت خواهند شد.

چمانی با بیان اینکه جلسات مختلفی برای هیات های مذهبی برگزار شده است ، خاطر نشان کرد: برنامه های متنوعی در سطح شهر و روستاها توسط هیات های مذهبی برگزار می شود.

وی اضافه کرد:همچنین هیات ها  

با برپایی خیمه ها مخصوص کودکان و‌ نوجوانان برنامه های متنوعی برگزار می کنند.

حجت الاسلام چمانی با اشاره به اینکه حدود ۱۹۰ هیات مذهبی فعالیت دارند، افزود: این هیات ها در طول سال در خصوص مسائل تربیتی فعالیت دارند و در ایام محرم برنامه های عزاداری برگزار می کنند .

وی در پایان از پخش زنده استانی از اجتماع بزرگ هیات های مذهبی شهرستان قائمشهرر در حسینیه ثارالله خبر داد و ‌ گفت: اجتماع شیرخوارگاه حسینی در اولین جمعه ماه محرم در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار