همایش سفیران زینبی با محوریت جهاد روایت بانوان\

همایش سفیران زینبی با محوریت جهاد روایت بانوان

  • کد خبر: 2111104378
  • چاپ
  • انتشار: 20 تیر 1403 - 13:32

رئیس اداره امور زنان و خانواده ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در همایش سفیران زینبی با محوریت جهاد روایت بانوان گفت: این همایش به این دلیل است که به جایگاه بانوان در عرصه تاریخ انقلاب اسلامی پرداخته شود.

به گزارش استناد نیوز، معصومه مومن زاده: تصریح کرد باتوجه به اینکه به برکت انقلاب اسلامی حضور بانوان کشور در جایگاه آموزشی، علمی و حتی مدیریتی توسعه یافت لذا باید نقش بانوان و اینکه چه وظایف مهمی را در خانواده و نیز برای مشارکت های اجتماعی بر عهده دارند تبیین شود.

مسئول امور بانوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران هدف از برگزاری این همایش را روشنگری در حوزه فعالیت تشکل‌های حوزه حجاب و عفاف، مطالبه گری و دیگر عرصه‌های فعالیت بانوان دانست.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد امر به معروف تشریح جهاد تبیین و اینکه چگونه به شاخص‌ها و رویکرد‌ها توجه کنیم پرداخته می‌شود.

مومن زاده پیگیری در زمینه اقناعی فرهنگی در مسیر تشخیص آسیب در حوزه زنان و خانواده را از اهداف ستاد امور بانوان امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و با تاکید بر اینکه از توان و مهارت بانوان در تشکل‌های ذیربط استفاده می‌شود بیان کرد: مطالبه گری‌ها در راستای حل مشکلات زنان برنامه ریزی شد.

مومن زاده بیان کرد: بیش از ۱۰۰ تشکل در حوزه امر به معروف در استان داریم که ۴۰ تشکل در حوزه بانوان هستند که این تشکل‌ها در عرصه حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر فعالیت دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار