نانوایان متخلف قائمشهری نقره داغ شدند/ اصناف و بازاریان نمونه تجلیل می شوند\

نانوایان متخلف قائمشهری نقره داغ شدند/ اصناف و بازاریان نمونه تجلیل می شوند

  • کد خبر: 2111104335
  • چاپ
  • انتشار: 02 تیر 1403 - 12:37

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه در سه ماه نخست امسال ۲۹۱ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی صورت گرفته است گفت که ۷۲ پرونده به ارزش یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .

مجید ابراهیم نژاد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز، ضمن تبریک دهه تولید و تجارت یکم تیر روز اصناف و دهم تیر روز صنعت و معدن به تمام اصناف و بازاریان با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی و ۴۹ اتحادیه در این شهرستان فعالیت دارند، افزود : بازدید از واحدهای صنعتی ، تشکیل کارگروه تسهیل ، برگزاری همایش اصناف ، دیدار با خانواده شهدای اصناف ، دیدار با امام جمعه و تجلیل از اصناف و بازاریان نمونه از مهم ترین برنامه های این دهه بوده است که برگزار می شود.

وی در ادامه به عملکرد سه ماهه این شهرستان در حوزه بازرسی اشاره ای کرد و گفت : ۲ هزار و ۸۲۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام و حدود ۵۴۹ پرونده به ارزش ۲۱ میلیارد و ۳۶۵ میلیون و ۱۲۶ هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .

رئیس صمت شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه در عید قربان پنج تن گوشت گرم توسط چهار واحد صنفی با قیمت مصوب ۲۹۹ هزار تومان توزیع شده بود، گفت: در سه ماه نخست امسال ۲۹۱ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی صورت گرفته است که ۷۲ پرونده به ارزش یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند .

ابراهیم نژاد در پایان گفت : این واحدها به دلیل کم فروشی ، گران فروشی و عدم رعایت نکردن نکات بهداشتی به تعزیرات معرفی شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار