تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم اتخاذ شده است\

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم اتخاذ شده است

  • کد خبر: 2111104333
  • چاپ
  • انتشار: 01 تیر 1403 - 17:35

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های حفظ امنیت مردم و اقتدار کشور است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم اتخاذ شده است. 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری، هفته قوه قضایه، شهید بهشتی و یارانش و با تبریک دهه امامت و ولایت و با یاد و نام شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی گفت: صدای تمامی سلایق، جریان ها، گروه ها و احزابی که دل در گرو تحقق ایرانی آباد و آزاد دارند باید در انتخابات شنیده شود.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه انتخابات یکی از مهم‌ترین مولفه‌های حفظ امنیت مردم و اقتدار کشور است، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم اتخاذ شده است. 

وی با تأکید بر اینکه هر ۶ کاندیدا که مورد تایید شورای نگهبان بوده‌اند برای ما قابل احترام هستند، گفت: آنچه در مناظره‌ها نمود دارد این است که همه کاندیداها به دنبال تغییر و تحول هستند فلذا تمامی ستادها برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای بدور از تخریب و تهمت تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان ساری به انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مهم‌ترین رویداد اشاره کرد و افزود: ۴۶۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شد که از این تعداد ۳۵۰ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۱۹ شعبه اخذ رای سیار است. 

 فرماندار مرکز استان در ادامه نیز با تاکید بر رعایت کردن اخلاق سیاسی و امتناع از توهین افزود: باید خستگی ناپذیری شهید جمهور را مدنظر و الگوی خود قرار دهیم و تلاش کنیم تا مشارکت افزایش پیدا کند.

محمدعلی نوبخت با بیان اینکه متانت سیاسی، اخلاق، جوانمردی، اخلاص و ایثار شهید جمهور در همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود گفت: دولتِ شهید جمهور، دولتی میدانی، فراجناحی و گوش شنوای آحاد مردم بود.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی و شهید رئیسی معماران دستگاه قضایی نوین بودند که شریعت، معنویت و انسانیت را بایکدیگر پیوند زدند گفت: یکی از ویژگی های مشترک شهید بهشتی و شهید رئیسی فکر بلند، روحیه تشکیلاتی، مردم دوستی و صداقتِ با جامعه بود.

فرماندار ساری در ادامه افزود:در دولت خدمتگزار سیزدهم بیش از دو هزار پروژه به ارزش چهارهزار میلیاردتومان در مرکز استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

محمدعلی نوبخت در ادامه به فعالیت حوزه کشاورزی در فصل تابستان اشاره کرد و از تلاش‌های این حوزه در بخش کشاورز قدردانی کرد. 

فرماندار مرکز استان افزود: با وفاق، اتحاد و همدلی که بین مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد در هشتم تیرماه حماسه دیگری را خلق خواهیم کرد. 

در پایان با حضور فرماندار مرکز استان از پدر محیط بان شهید علیرضا ابراهیمی و کشاورز نمونه و مبتکر آقای اکبرزاده و آقای زارع دهیار روستای گالشکلا تقدیر و تجلیل بعمل آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار