بیش از ۶۰ درصد طرح هادی روستای شیب آبندان جویبار اجرا شد\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

بیش از ۶۰ درصد طرح هادی روستای شیب آبندان جویبار اجرا شد

  • کد خبر: 2111104324
  • چاپ
  • انتشار: 30 خرداد 1403 - 09:51

دهیار روستای شیب آبندان از بخش مرکزی جویبار از اجرای بیش از ۶۰ درصد طرح هادی در این روستا خبر داد و گفت : اگر اهالی روستا عقب نشینی را هر چه زودتر انجام دهند این دهیاری آمادگی دارد مابقی اجرای طرح هادی را نیز به سرانجام برساند.

یعقوب جعفریان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه اجرای کانیوو در کوچه یاس چهارم به طول ۳۲۶ متر و اجرای جدول به طول ۴۵۰ متر با مشارکت دهیاری و اهالی این کوچه انجام شده است، افزود: برداشت خاک در کوچه یاس چهارم توسط دهیاری و زیرسازی و آسفالت آن نیز با مشارکت بنیاد مسکن انجام خواهد شد.

وی یکی از مشکلات این روستا در گذشته را ضعف ولتاژ برق اعلام و تصریح کرد: با اجرای سیم کابل به طول یکهزار و ۱۰۰ متر و با مشارکت اداره برق این مشکل مرتفع شده است.

دهیار روستای َشیب آبندان با بیان اینکه اجرای آسفالت کوچه یاس دوم به طول ۲۵۰ متر و به عرض ۸ متر با مشارکت بنیاد مسکن انجام شده است، افزود: جابه جایی تیر برق کوچه یاس دوم ، اجرای سیم کابل و اجرای جدول در این کوچه با مشارکت دهیاری و اهالی کوچه صورت گرفته است .

جعفریان اضافه کرد: اجرای رفیوژ میانی محور جویبار به قائمشهر از پل شیب آبندان به طول تقریبا یک کیلومتر با مشارکت اداره راهداری ، اهالی و خیرین روستا انجام شده است.

وی یکی از مشکلات حال حاضر این روستا را هدایت آبهای سطحی عنوان کرد و اظهار داشت: اهالی شرق روستا از نعمت رودخانه سیاه رود برخوردار هستند اما آبها به غرب روستا هدایت می شود که نیاز است برای رفع مشکل آب گرفتگی کانالی برای انتقال آبها از پل شیب آبندان به سمت سیاه رود احداث شود.

دهیار روستای َشیب آبندان با بیان اینکه این روستا در سمت چپ جاده قرار دارد اما دو نانوایی روستا در سمت دیگر جاده قرار دارد ، اظهار داشت: عبور و مرور و تردد برای افراد به خصوص سالمندان و جوانان برای خرید نان بسیار سخت بوده و خطراتی را برای اهالی محله بهمراه دارد .

وی گفت : جایگذاری لوله آب شرب در دو طرف لوله یاس چهارم به طول ۵۰۰ متر انجام شده است.

دهیار روستای شیب آبندان در پایان از بخشدار مرکزی، فرماندار، روسای ادارات برق ، بنیاد مسکن، آب و کارشناس فنی فرمانداری تقدیر و تشکر کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار