اقدامات ارزشمند بخشدار تالارپی سیمرغ در ۱۶ روستا\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

اقدامات ارزشمند بخشدار تالارپی سیمرغ در ۱۶ روستا

  • کد خبر: 2111104321
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1403 - 15:45

بخشدار تالارپی از شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه چهار کیلومتر طرح تعریض جاده کیاکلا به بابل در حال انجام است، گفت : زیرسازی و آسفالت ۷۰۰ متر روستای شیرخوارکلا با همکاری بنیاد مسکن، دهیاری و شورای روستا و بخشداری انجام شده است.

علی مرزبان روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه ۱۶ روستا و چهار آبادی در این بخش وجود دارد، افزود: در سال گذشته اقدامات خوبی در طرح هادی در این روستاها با مشارکت دهیاری و شوراها صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه انجام زیرسازی و آسفالت ۷۰۰ متر روستای شیرخوارکلا با همکاری بنیاد مسکن، دهیاری و شورای روستا و بخشداری انجام شد، گفت: دهیاری سنگتاب در بحث مهاجرت‌ معکوس و اجرای برنامه های حوزه اشتغال رتبه برتر استانی و کشوری را کسب کرده است .

بخشدار تالارپی به اجرای طرح تعریض جاده کیاکلا به بابل اشاره ای کرد و افزود: چهار کیلومتر زیرسازی طرح با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در حال انجام است .

مرزبان خاطرنشان کرد: ۲.۵ کیلومتر اجرای طرح هادی در هفت روستای بخش تالارپی انجام شده است .

وی گفت: زیرسازی و آسفالت ۳۰۰ متر روستای سنگتاب و ۹۰۰ متر روستای زیارکلا با مشارکت دهیاری و شورا ، بخشداری و بنیاد مسکن در حال انجام است.

بخشدار تالارپی به ساخت چهار خانه محرومین در روستاهای زیارکلا، سالدوزکلا و سنگتاب در یکسال اخیر اشاره ای کرد و گفت : ساخت خانه محرومین در روستاهای زیارکلا ، شیرخوارکلا و سنگتاب در دست اقدام است. 

مرزبان خاطر نشان کرد: در بخش تالارپی کشت کیوی ، گل و گیاه ، مرکبات ، دامپروری و پرورش زنبور عسل فعال بوده است و همچنین شهرک صنعتی سنگتاب با بیش از ۴۸ واحد در این بخش فعالیت دارد.

مرزبان در پایان از مساعدت و همکاری فرماندار محترم شهرستان ، کلیه مدیران ، اعضای شورای بخش ، دهیاران که در جهت همکاری و خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم فهیم و عزیز بخش تالارپی تلاش کردند؛ تقدیر و تشکر کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار