هیپنوتیزم یک بیماری نیست/ هیپنوتیزم بالینی دائما در حال پیشرفت و تغییر است\

هیپنوتیزم یک بیماری نیست/ هیپنوتیزم بالینی دائما در حال پیشرفت و تغییر است

  • کد خبر: 2111104262
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1403 - 20:43

رئیس انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران با اعلام اینکه پزشکان زیادی تلاش کردند تا ثابت کنند هیپنوتیزم یک بیماری نیست و طبیعی است گفت : هیپنوتیزم هم در افراد بیمار و هم در افراد سالم قابل استفاده و کاربرد است.


به گزارش استناد نیوز،دکتر علی شریفی در سومین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم اعصاب در سخنانش از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری به ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران قدردانی کرد و افزود: این کنگره بزرگترین رویداد ما پس از کووید۱۹ است که امیدواریم به ارتقای دانش شما کمک کند.
وی با اشاره به حضور سخنرانان و اساتید داخلی و خارجی در این کنگره اظهار کرد: خوشحالیم که برگزاری سومین کنگره با موفقیت انجام شد و امیدواریم سال آینده نیز این کنگره برگزار گردد تا اطلاعات شما بروز شود.
دکتر شریفی اعلام کرد: هیپنوتیزم بالینی دائما در حال پیشرفت و تغییر است و دیدگاه ما را نسبت به آن تغییر می‌دهد.
وی بیان کرد: هیپنوتیزم به معنای اساسا حالت نرمال مغز انسان است که آمیخته تمرکز و تلقین‌پذیری است که در زندگی روزمره مکرر رخ می‌دهد؛ یعنی هر چیزی که انسان تمرکز کند می‌تواند مدخل هیپنوتیزم باشد.
رئیس انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران ادامه داد: هیپنوتیزم خود به خود یک پدیده طبیعی است که قابل هدایت توسط درمان گر است.
این مسئول خاطرنشانکرد: بالینی به آن معناست که درمانگر راهبری می‌کند تا شخص را تسهیل کند و به معنای انتقال انرژی نیست و خود هیپنوتیزم را هدایت و مدیریت می‌کند.
وی عنوان کرد: پزشکان زیادی تلاش کردند تا ثابت کنند هیپنوتیزم یک بیماری نیست و طبیعی است.
دکتر شریفی تاکید کرد: هیپنوتیزم هم در افراد بیمار و هم در افراد سالم قابل استفاده و کاربرد است.
رئیس انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران متذکر شد: اخیرا هیپنوتیزم در علوم اعصاب نیز به یک پدیده مهم مبدل شده است که در این همایش بدان خواهیم پرداخت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار