امروزه از هیپنوتیزم در بیهوشی جراحی‌ها استفاده می‌شود\
  • دکتر پوراصغر

امروزه از هیپنوتیزم در بیهوشی جراحی‌ها استفاده می‌شود

  • کد خبر: 2111104261
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1403 - 18:33

روان‌پزشک و استاد برجسته هیپنوتیزم و علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام اینکه امروزه از هیپنوتیزم در بیهوشی جراحی‌ها استفاده می‌شود و این کار در کشور اتفاق افتاده است، گفت: در دهه‌های گذشته کارهای زیادی انجام شده است و البته همچنان برای توسعه این علم کار بسیاری وجود دارد.


به گزارش استناد نیوز . دکتر مهدی‌ پوراصغر روان‌پزشک و استاد برجسته هیپنوتیزم و علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مازندران در کنگره بین المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم اعصاب با بیان اینکه این کنگره موجب شد تا خانواده هیپنوتیزم مجددا پس از یک وقفه چند ساله دور هم جمع شوند، افزود: این رویداد با تلاش بی‌وقفه‌ای که در حوزه هیپنوتیزم در استان و کشور انجام شد اتفاق افتاد که باید از دانشگاه علوم پزشکی مازندران و نیز انجمن بالینی کشور تشکر کنم.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن تسلیت حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور و همراهانش خاطرنشان کرد: با توجه به این اتفاق زمان برگزاری کنگره از ۳ روز به ۲ روز کاهش یافت و کار برای برنامه ریزی سخت شد اما تلاش ما بر این است که بهترین بهره را از این همایش علمی ببرید.
دکتر پور اصغر با اعلام اینکه امروزه از هیپنوتیزم در بیهوشی جراحی‌ها استفاده می‌شود و این کار در کشور اتفاق افتاده است، عنوان کرد: در دهه‌های گذشته کارهای زیادی انجام شده است و البته همچنان برای توسعه این علم کار بسیاری وجود دارد.

این روانپزشک و استاد برجسته هیپنوتیزم تاکید کرد: تجارب بالینی را باید به اشتراک بگذاریم و در این کنگره بخشی از این تجارت را شاهد خواهیم بود.
گفتنی است در این کنگره بیش از ۸۰ سخنرانی و بیش از ۳۰ پوستر با حضور محققان و پزشکان داخلی و خارجی به صورت حضوری و مجازی از نقاط مختلف جهان به اشتراک گذاشته خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار