کل کل های عددی هواداران استقلال و نساجی/ بی تابی هواداران نساجی برای شروع بازی\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

کل کل های عددی هواداران استقلال و نساجی/ بی تابی هواداران نساجی برای شروع بازی

  • کد خبر: 2111104259
  • چاپ
  • انتشار: 04 خرداد 1403 - 14:11

هواداران استقلال و نساجی مازندران پیش از ورود به ورزشگاه برای تعداد گل این بازی کل کل عددی به راه انداختند، این دیدار امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.

خبرنگار : مونا معینی 
به گزارش استناد نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران از مدعیان قهرمانی لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می رود.
استقلال دیدار سختی در ورزشگاه وطنی مقابل شاگردان ساکت الهامی دارد. دیدار دو تیم استقلال و نساجی مازندران همیشه با حضور تماشاگران پرشور و پر هیجان سپری شد. به ویژه اکنون که این سه امتیاز بازی برای هر دو تیم مهم است.
هواداران نساجی مازندران همیشه در سرما و گرما در کنار تیم محبوب خود بودند و با حضور پر شور خود هرگز تیم نساجی مازندران را رها نکردند. این دیدار امروز ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه برگزار می شود. هوادران نساجی مازندران با در دست گرفتن پرچم های قرمز این تیم، راهی ورزشگاه وطنی می شوند.
امروز بار دیگر نکونام به ورزشگاه وطنی باز میگردد اما اینبار به عنوان سرمربی استقلال به مصاف تیم قدیمی خود می رود تیمی که با حمایت همین هواداران توانست نساجی مازندران را برای نخستین بار لیگ برتری کند.
تا شروع بازی زمان زیادی باقی است اما هواداران نساجی از صبح در گیت ورودی قرار گرفتند. آنها شعار میدهند و نساجی مازندران را حمایت میکنند، هوادران دو اتیشه نساجی بی صبرانه منتظر اغاز این دیدار هستند. برخی از هواداران هم طرفدار هر دو تیم هستند و معتقدند این دیدار زیبا ترین بازی این هفته لیگ برتر خواهد بود.
هواداران هر دو تیم بازی پر از هیجان و موقعیت های گل را پیش بینی میکنند. هواداران استقلال و نساجی مازندران با کل کل های عددی جو قبل از بازی را هیجانی تر کردند.
بازار فروش پرچم و شیپور ورزشی هم گرم است و برخی از هواداران با خرید پرچم و شیپور تیم های خود راهی ورزشگاه می شوند.
هوادار هر دوتیم خواهان بازی زیبا و از همه مهم تر کسب نتیجه دلخواه هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار