جهان در بهت شهادت رئیس جمهور ایران /خدمات صادقانه رئیسی در ذهن ها ماندگار ماند\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

جهان در بهت شهادت رئیس جمهور ایران /خدمات صادقانه رئیسی در ذهن ها ماندگار ماند

  • کد خبر: 2111104258
  • چاپ
  • انتشار: 04 خرداد 1403 - 11:33

رئیس جمهور ایران شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به دلیل سقوط بالگرد جان خود را از دست داد و این خبر جهان را به بهت بزرگی فرو برد.


به گزارش استناد نیوز، رئیس جمهور انقلاب اسلامی ایران شهید شد، تیتری که این روز در صدر اخبار دنیا به چشم می خورد. فردی که در مدت سه سال به عنوان رئیس جمهور توانسته بود صدای مظلومان باشد.
او با حضور در استان های مختلف همه تلاش خود را به کار برد تا از نزدیک مشکلات مردم را حل کند.
آخرین ماموریت رئیس جمهور اینبار در تبریز بود بعد از افتتاح سد و رایزنی برای همبستگی اقتصادی، سیاسی و امنیتی با کشور همسایه ( آذربایجان) راهی پایتخت می شد اما بالگرد رئیس جمهور و هیات همراه دچار سانحه شد و سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.
این خبر در ساعات اولیه همانند بمب در جهان صدا کرد. پیر و جوان لباس عزا بر تن کردند و ایران، عزادار شهیدان خود شد.
پیش از سفر رئیس جمهور، رئیسی به مازندران آمد. مازنی ها طرح های بسیاری را با رئیس جمهور افتتاح کردند و مشکلات مردم توسط رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد تا سفر بعدی رئیس جمهور این مشکلات برطرف شود اما خدمت صادقانه رئیس جمهور ناتمام ماند.
دولتمردان بعد از فوت ناگهانی رئیس جمهور به مردم این وعده را دادند که کارها رها نمی شوند و تا قبل از انتخاب رئیس جمهور جدید برنامه های مدنظر رئیسی به مرحله اجرا می رسد.
بسیاری از دولتمردان کشورهای مختلف با ارسال پیام تسلیت؛ نسبت به شهادت آیت الله رئیسی واکنش نشان دادند و او را مردی عملگرا توصیف کردند.
مراسم تشییع شهید جمهور و هیات همراه با شکوه برگزار شد. داغی که بر دل ماند و تا سالیان سال خدمات او در ذهن ها ماندگار می ماند. رئیس جمهوری که همانند جمهور شهید رجایی صادقانه خدمت کرد و راهی بهشت شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار