خاطره بازی نکونام با تیم قدیمی/ نساجی مازندران ترمز قهرمانی آبی های پایتخت را می کشد؟\
  • اختصاصی استناد نیوز؛

خاطره بازی نکونام با تیم قدیمی/ نساجی مازندران ترمز قهرمانی آبی های پایتخت را می کشد؟

  • کد خبر: 2111104257
  • چاپ
  • انتشار: 03 خرداد 1403 - 19:10

تیم فوتبال استقلال در ادامه رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می رود. کسب سه امتیاز این دیدار برای آبی های پایتخت بسیار مهم است.

 

به گزارش استناد نیوز،  تیم فوتبال استقلال یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر فردا (جمعه چهارم خردادماه) به مصاف تیم فوتبال نساجی مازندران می رود. آبی های پایتخت روز سختی در مقابل شاگردان با انگیزه ساکت الهامی دارند.

نساجی مازندران که در دو بازی اخیر خود توانست به امتیازهای مورد نظر برسد و فاصله خود را از جدول زیاد کند اکنون برابر تیم استقلال برای دریافت سه امتیاز بازی به میدان می رود.

شاگردان نکونام برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرم به این برد دارند. در سال های گذشته نساجی مازندران  با هدایت نکونام توانست به لیگ برتر صعود کند. قطعا حضور سرمربی استقلال بر روی نیمکت آبی ها در ورزشگاهی که با تیم نساجی بهترین خاطرات را رقم زد می تواند روز سرنوشت سازی را برای او همراه با خاطرات رقم زند. باید دید شاگردان نکونام در این دیدار برنده بازی هستند یا خیر؟!

در ادامه رقابتهای لیگ برتر فردا جمعه چهارم خردادماه تیم استقلال تهران ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم نساجی مازندران می رود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار