۳۹۵ کارخانه در استان مازندران به چرخه تولید بازگشت/ ۸ هزار و ۳۰۰ مسکن در استان در دست اقدام است\

۳۹۵ کارخانه در استان مازندران به چرخه تولید بازگشت/ ۸ هزار و ۳۰۰ مسکن در استان در دست اقدام است

  • کد خبر: 2111104239
  • چاپ
  • انتشار: 27 ارديبهشت 1403 - 12:50

رئیس جمهور امروز در میان مردم استان مازندران، گفت: در این دور سفر ۳۹۵ کارخاته به چرخه تولید بازگشت و در این راستا گام های موثری برداشته شد.

به گزارش استناد نیوز، رئیس جمهور با عرض تبریک ایام دهه کرامت، گفت: استان مازندران تاریخش نشان می‌دهد مردمان این منطقه علاقمند به عصمت و طهارت بوده اند. همواره با عشق ولایت زندگی کردند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند .

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی با اعلام اینکه جوانان مازندرانی در خط مقدم از دفاع کشور و انقلاب و ولایتند، افزود:صمیمانه تقدیر میکنم در میدان و خیابان‌ها و مصلی از هیات دولت استقبال کردند.

وی با اشاره به ابنکه مفاخر استان مازندران افتخار کشور و امت اسلامی هستند ، اظهار داشت : شهدای ما قبل از اینکه به مقام شهادت برسند به مقام کرامت رسیدند .ما بعنوان سالک این طریق جامعه را بشناسیم و نیازهای مردم را متوجه باشیم و در این مسیر تلاش کنیم .

رئیس جمهور با اعلام اینکه کشور ما منابع مالی زیادی دارد گفت : این استان قطب کشاورزی، گردشگری و دریا محور است با تلاش دانشجویان در کارهای دانش بنیان افتخارات خوبی کسب کرده است .

وی ادامه داد: در مازندران بیش از  ۳۹۵ کارخانه به چرخه  تولید بازگشت و  در این راستا گام های موثری برداشته شد. 

رئیسی بیان کرد :  همچنین اقدامات موثری در آزاد سازی سواحل استان صورت گرفته و بعد از آزادسازی آبادانی نیز باید صورت گیرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه در حوزه مسکن باید مساله اشتغال نیز مورد توجه قرار گیرد ، افزود:  طی آخرین گزارش ارائه شده ۸ هزارو ۳۰۰ مسکن در استان در دست اقدام است اما در استان بخاطر توسعه فضای سبز و کشاورزی   در تامین  زمین با مشکل مواجه ایم.

وی خاطرنشان کرد: برای همه تعاونی های کارمندی و کارگری مسئله مسکن با کمک دولت و بانک انجام می شود.

رئیسی با اعلام اینکه باید زمین های ذی قیمت حفظ شود و بدست سوداگران نیفتند گفت که اجازه ندهیم زیاده خواهان به ثروت های کشور دست درازی کنند باید دستگاه قضا برخورد جدی داشته باشند.

وی یادآور شد:  عملیات وعده صادق با هماهنگی همه بخش ها انجام که  موجب اقتدار کشور  و ملت ایران شده است. 

رئیس جمهور از افتتاح ۱۰۰۰ تخت بیمارستانی در مازندران خبر داد و تصریح کرد این اقدامات: برای حل مشکلات درمانی مردم انجام می شود.

رئیسی افزود:  آبگیری ۵ هزار هکتار از اراضی  میانکاله برای توسعه کشاورزی نیز از دیگر اقدامات دولت در استان مازندران بوده است.

رئیس دولت سیزدهم، با اشاره به اینکه این استان زمینه تولید موادغذایی را دارد، گفت:  برنج و مرکبات از محصولات استراتژیک استان بوده و با واردات بی رویه نباید به تولیدات داخلی کشور ضربه بزنیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه مازندران به تولید نساجی و کاغذ معروف بوده است گفت: روزگار نساجی در سالهای اخیر مناسب نبوده است که در حال حاضر اقداماتی برای احیای این کارخانه صورت گرفته  که در تولید و اشتغال جدید  بسیار موثر خواهد بود .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار